کد خبر : 1606735 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 12:08 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم از 4 بازی بعدی 12 امتیاز بگیریم

ممشلی: گلم به پدیده تقدیم به روح پدر محمد آبشک

مدافع نساجی مازندران ابراز امیدواری کرد تیمش در بازی های آینده حداکثر امتیازات را کسب کند و جایگاهش را بهبود ببخشد.

ممشلی: گلم به پدیده تقدیم به روح پدر محمد آبشک

مجتبی ممشلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد نساجی مازندران مقابل پدیده مشهد عنوان کرد: خداراشکر می کنم که این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم. می دانستیم که مقابل پدیده کار خیلی سختی داریم، تیم پدیده تیم قدرتمندی است که تا چند هفته قبل شانس خوبی برای قهرمانی داشت. آنها روی کاغذ هنوز هم مدعی قهرمانی هستند و مقابل ما نیز عملکرد خوبی داشتند. از سوی دیگر ما نیز در چند هفته گذشته دفاع تیمی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم یک برد خانگی دلچسب را از آن خود کنیم.
وی ادامه داد: از هواداران خوب نساجی تشکر می کنم که مثل همیشه حامی ما بودند و خداراشکر که با کسب این برد توانستیم جواب محبت هایشان را بدهیم. امیدوارم این شرایط را ادامه دهیم و بازهم هواداران را خوشحال کنیم.


مدافع نساجی درباره گلی که به ثمر رساند، بیان کرد: خداراشکر می کنم که توانستم اولین گلم را در فصل جاری برای نساجی بزنم. از همه مهم تر اینکه این گل 3 امتیازی بود و برد شیرینی را برای تیم به ارمغان آورد. این گل را به روح پدر محمد آبشک تقدیم می کنم و برای او و خانواده اش آرزوی صبر دارم.


ممشلی درباره اینده نساجی مازندران افزود: ما در 4 بازی آینده نیز برای برد به میدان می رویم. هدفمان این است که هر 12 امتیاز ممکن را بگیریم و هواداران را خوشحال کنم. نمی دانم چقدر به این خواسته می رسیم اما قطعا به دنبال برد در همه بازی ها هستیم تا پایان خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

دیدگاه‌ها