کد خبر : 1608593 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 16:11 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب شجاعی و استوکس؛

ترکیب تراکتورسازی برابر پرسپولیس اعلام شد

جورج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر پرسپولیس مشخص کرد.

ترکیب تراکتورسازی برابر پرسپولیس اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتورسازی از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف شاگردان برانکو ایوانکوویچ می رود؛ دیداری که برای قرمزپوشان آذربایجانی از اهمیت بسزایی برخوردار است و اگر آنها همچنان می خواهند به قهرمانی فکر کنند، باید تمام امتیازات بازی را بگیرند.

 

لیکنز سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی که در این دیدار حساس مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت و آنتونی استوکس را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در اختیار ندارد، ترکیب زیر را برای مقابله با صدرنشین لیگ به میدان خواهد فرستاد.

 

محمدرضا اخباری- محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، و ساسان انصاری


لیکنز در این مسابقه با غیبت دو بازیکن کلیدی اش مواجه شده و مجبور شده دست به تغییراتی بزند.

 

در ترکیب 1-3-2-4 انتخابی از سوی سرمربی بلژیکی تیم فوتبال تراکتورسازی برای سومین بازی پیاپی اخباری گلر اول تیم خواهد بود  و قلب خط دفاعی تیم با ایمان سلیمی و محمد طیبی شکل می گیرد. دفاع چپ قرمزپوشان به مانند گذشته احسان حاج صفی است ولی در سمت راست خط دفاعی احمد موسوی جایگزین اسماعیلی فر شده که به دلیل محرومیت مسعود شجاعی به پست وینگر راست رفته.

 

دو هافبک دفاعی تراکتورسازی مهدی مهدی پور و اکبر ایمانی هستند و اشکان دژاگه هم هافبک تهاجمی تیم خواهد بود.

 

دو پست وینگر چپ و راست هم با دانیال اسماعیلی فر در راست و سوگیتا در چپ پر خواهد شد تا برای گلزنی ساسان انصاری که در این دیدار بار دیگر به پست تخصصی اش مهاجم هدف بازگشته، موقعیت گلزنی ایجاد کنند.

 

در این مسابقه حساس لینکز به اجبار تغییراتی ایجاد کرده که البته باید دید این تغییرات در طول بازی چه تاثیری در زمین مسابقه  و نتیجه بازی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها