کد خبر : 1628501 | 15 مرداد 1398 ساعت 21:05 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

امانوئل پتی:

پشیمانم به جای یونایتد به چلسی رفتم

امانوئل پتی، هافبک فرانسوی و سابق چلسی و آرسنال از رد پیشنهاد منچستریونایتد حسرت می خورد.

پشیمانم به جای یونایتد به چلسی رفتم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک خوش سیما و سابق فرانسوی از سال 1997 تا 2000 برای آرسنال و از سال 2001 تا 2004 برای چلسی به میدان رفت و در این میان یک فصل نیز برای بارسلونا بازی کرد. امانوئل پتی در شش سال حضور خود در لیگ برتر در مجموع در 140 بازی به میدان رفته، 11 گل به ثمر رساند و 23 پاس گل برای همبازیانش ارسال کرد. امانوئل پتی مدعی شد مورد توجه یونایتد نیز قرار داشته و باید راهی این تیم می شده است.

 

1424516

 

امانوئل پتی گفت: "در آن مقطع الکس فرگوسن دو بار به من زنگ زد، آرسن ونگر نیز به دیدن من آمد و من ملاقاتی با کلودیو رانیری داشتم و او نیز من را به خانه اش دعوت کرد که در پایان من تصمیم گرفتم راهی چلسی شوم.

 

اما حالا پشیمان هستم و من باید در آن مقطع به ندای قلبم گوش می کردم و به منچستریونایتد ملحق می شدم. بازی کردن در کنار آن بازیکنان منچستریونایتد در آن نسل برای من یک رویا بود."

 

امانوئل پتی همنچنین در مورد دوران بازی کردن در کنار تیری آنری گفت: "زمانی که آنری به آرسنال آمد به وی نصیحت کردم هر زمان که موفق به گلزنی می شوی سعی کن به جای اینکه در دنیای خود سیر کنی، بازیکن متواضعی بوده و گلت را با تماشاگران و همبازیانت تقسیم کنی."

دیدگاه‌ها