کد خبر : 1632018 | 01 شهریور 1398 ساعت 23:23 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد: تورس پاس های بد من را به پاس گل تبدیل کرد

استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، با انتشار پیامی برای فرناندو تورس، از او به بهانه خداحافظی اش از فوتبال خداحافظی کرد.

جرارد: تورس پاس های بد من را به پاس گل تبدیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، تورس در آخرین بازی دوران حرفه ای اش با ساگان توسو مقابل ویسل کوبه با بازی داوید ویا و آندرس اینیستا قرار گرفت و در روزی که موفق به گلزنی نشد، تیمش 6-1 شکست خورد.

این آخرین بازی دوران حرفه ای این مهاجم اسپانیایی بود که در دوران بازی اش، روزهای درخشانی را در اتلتیکو مادرید، لیورپول، چلسی و میلان سپری کرد. یکی از بهترین مقاطع دوران حرفه ای تورس، در لیورپول رقم خورد و او در 102 دیدار لیگ برتر، 65 گل برای قرمزها به ثمر رساند.

جرارد که اکنون هدایت رنجرز را برعهده دارد، با انتشار پیامی ویدئویی، از هم تیمی سابقش تقدیر کرد.

او گفت:" من برای تو بهترین ها را آرزو می کنم. تو دوران حرفه ای فوق العاده ای داشتی. من بازی کردن در کنار تو و بودن در رختکن در کنار تو را دوست داشتم. دوست داشتم دوباره آن روزها را زندگی می کردم.  

 

1428553

 

وقتی در میانه زمین توپ را می گرفتم، می دانستم که تو پشت مدافعان حریف حرکت می کنی و می توانستم بلافاصله تو را پیدا کنم. تو همه پاس های بد من را به پاس های خوب تبدیل کردی و به این ترتیب من پاس گل های زیادی دادم!

برای تو و خانواده ات آرزوی موفقیت می کنم و منتظرم که در آینده بار دیگر مسیرمان به هم برسد."

تورس در طول دوران حرفه ای اش در رده ملی و باشگاهی به موفقیت های زیادی رسید؛ از جمله دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جام جهانی با اسپانیا و همین طور قهرمانی در چمپیونزلیگ و لیگ اروپا با چلسی.

دیدگاه‌ها