کد خبر : 1644034 | 25 مهر 1398 ساعت 21:28 | 73.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک چهارم نهایی با حضور تیم‌های دسته اولی و دومی!

صعود 5 تیم به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور مشخص شد و به زودی چهره سه تیم دیگر هم مشخص خواهد شد.

یک چهارم نهایی با حضور تیم‌های دسته اولی و دومی!

به گزارش "ورزش سه"، از بین تیم های صنعت نفت و پرسپولیس یک تیم میهمان مرحله یک چهارم نهایی بازی های جام حذفی خواهد شد. هم چنین برگزاری بازی بین دو تیم نود ارومیه و تراکتور تکلیف دیگر تیم حاضر در این مرحله را مشخص خواهد کرد و سومین بازی باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی بازی سپاهان و پیکان است که به خاطر بازی های تیم ملی لغو شد.

 

اما تیم هایی که صعودشان به مرحله یک چهارم نهایی قطعی شده عبارتند از:

 

1-شهرداری ماهشهر


این تیم با مربیگری مهدی پاشازاده یکی از تیم های حاضر در لیگ 2 است. اگر این تیم تا فینال بازی ها هم پیش رود جای تعجب ندارد چرا که فصل گذشته نیز داماش گیلان که در لیگ 2 حضور داشت در بازی فینال حریف پرسپولیس شد و اتفاقا در فینال بازی پایاپایی را از خود به نمایش گذاشت.


گفتنی‌ست مهدی پاشازاده بعد از این بازی از سمت خود استعفا کرد. هر چند باشگاه این درخواست را رد کرده است.


2-مس کرمان


علاوه بر تیم دسته دومی شهرداری ماهشهر، تیمی دسته اولی هم به این مرحله از بازی ها راه پیدا کرده است؛ مس کرمان. صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها با شایستگی تمام صورت گرفت چرا که ذوب آهن را در فولاد شهر نه با یک یا دو گل بلکه با 4 گل شکست داد. قطعا حق ماجراجویی برای شاگردان مجتبی حسینی محفوظ است.


3-شاهین شهرداری بوشهر


حضور شاهین شهرداری بوشهر در این مرحله از بازی ها کمی دور از تصور بود به این خاطر که خوشه طلایی را به زحمت در پنالتی شکست داده بود و در لیگ برتر هم پیروز نشده بود. این تیم در غیاب عبدالله ویسی بی حرف و حدیث سایپا را شکست داد و حالا قابل احترام است اگر صعود به مرحله بعدی بازی ها را برنامه ریزی کند. به خصوص که ممکن است با یک قرعه آسان روبرو شود.


4-نفت مسجد سلیمان


نفت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی سختی را پشت سر گذاشت. عبور از سد تیم شهر خودرو در مشهد یک کار بزرگ بود که به اندازه حضور در فینال بازی ها می ارزید. طبیعی است که امروز نفت قهرمانی در بازی های جام حذفی را برای خود تعریف کند چرا که در بازی های لیگ برتر و جام حذفی در برابر هیچ تیم بزرگی شکست نخورده است.  


5-استقلال


و استقلال که حتما استراتژی اصلی اش قهرمانی در این بازی ها است. برای استقلال تیم های دسته اولی گل ریحان و فجر سپاسی کمتر از تیم های لیگ برتری نبودند به این دلیل که در هر دو بازی در وقت های اضافه حریفان را شکست داد. باقی ماندن استقلال و پرسپولیس در جدول بازی ها به یقین جام حذفی را زیباتر می کند به خصوص که ممکن است این دو تیم به قید قرعه با هم روبرو شوند. هر چند پرسپولیس هنوز دیدار خود را در مرحله یک چهارم نهایی برگزار نکرده است.

دیدگاه‌ها