کد خبر : 1649917 | 23 آبان 1398 ساعت 14:29 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی روی پوستر بازی قهرمانان روسیه-قزاقستان

ملی پوش گلزن و دروازه‌بان ایران در یک بازی دوستانه اروپایی مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال غیرت قزاقستان که حسین طیبی در آن عضویت دارد و باید یک هفته دیگر در مرحله نخست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رقبای خود برود، دو دیدار تدارکاتی را برابر تیم گازپروم، قهرمان لیگ برتر روسیه در دستور کار قرار داده است.

 

غیرت که با آقای گلی طیبی موفق به کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ فوتسال قزاقستان شد، امروز(پنج‌شنبه) و فردا(جمعه) دو دیدار دوستانه در مسکو روسیه برابر تیم گازپروم برگزار خواهد کرد تا آماده رقابت‌های اروپایی و شروع فصل جدید شود.

 

ستاره تیم ملی ایران در حالی چهارمین فصل از حضورش در غیرت قزاقستان، دومین تیم برتر فوتسال اروپا، را پشت سر می‌گذارد که به میدان رفتن او در بازی امروز برابر گازپروم و تقابل‌اش با دروازه‌بان این تیم نیز از دیگر نکات قابل توجه این دیدار خواهد بود.

 

سپهر محمدی که فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را با گیتی‌پسند اصفهان شروع کرده بود، به دلیل پیشنهاد قابل توجه گازپروم روسیه، با این باشگاه قرارداد بست و او نیز امروز و فردا باید دروازه‌اش را برابر طیبی، هم‌تیمی خود در تیم ملی ایران بسته نگه دارد.

 

نکته جالب دیگر پوستر این مسابقه حساس بین تیم‌های غیرت قزاقستان و گازپروم روسیه است که تصویر حسین طیبی روی آن دیده می‌شود.

 

1451902

دیدگاه‌ها