کد خبر : 1650761 | 29 آبان 1398 ساعت 22:06 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: هیچ تیمی بخت اول قهرمانی یورو 2020 نیست

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد نمی توان تیمی را بخت اول قهرمانی یورو 2020 دانست.

مانچینی: هیچ تیمی بخت اول قهرمانی یورو 2020 نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد روزهای دشوار فوتبال ایتالیا در حال فراموشی بوده و کسب ده پیروزی متوالی در بازی های مقدماتی یورو 2020 هواداران آتزوری را نسبت به آینده امیدوار ساخته است. حالا روبرتو مانچینی از دلایل دعوت بازیکنان جوان و البته احتمال حضور ماریو بالوتلی در یورو 2020 سخن گفت.

 

1432442

 

روبرتو مانچینی گفت: "در این مقطع تیم های قدرتمند زیادی در فوتبال اروپا وجود دارند و نام بردن از یک تیم به عنوان بخت اول قهرمانی کار دشواری است. هنوز این تیم ملی ایتالیا را نمی توان با تیم های بزرگ آتزوری در تاریخ مقایسه کرد، زیرا ما هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم و باید دید در ماه ژوئن سال بعد ایتالیا قادر به انجام چه کاری خواهد بود. اما به هر حال من از عملکرد بازیکنانم خوشحال بوده و از اینکه امید به هواداران ایتالیا بازگشته رضایت دارم.

 

دعوت کردن از نیکولو زانیولو که هیچ تجربه ای در رده های سنی ایتالیا نداشت اقدامی دیوانه وار بود. تونالی، موویس کین، اسکاماکا ... بازیکنان جوانی بودند که ما تصمیم گرفتیم از آنها دعوت کنیم تا با افزایش تجربه این بازیکنان گروه خوب و منجسم را بسازیم. علیرغم قرار گرفتن در سید اول ممکن است با تیم هایی چون فرانسه و پرتغال مواجه شویم اما من نگران نیستم و نکته خوشحال کننده این است که ما در المپیکو بازی می کنیم.

دعوت شدن ماریو بالوتلی برای یورو 2020؟ نمی دانم، هنوز شش ماه تا این رقابت ها باقی مانده است."

 

دیدگاه‌ها