کد خبر : 1653898 | 15 آذر 1398 ساعت 16:25 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

امید علیمنصور ناامید شد؛

خلعت، تعویضی که طلایی نیست (عکس)

محمدرضا خلعتبری ستاره ترکیب ذوب آهن که به تازگی از محرومیت رهایی یافته، نتوانست برابر تیم سابق خود روز درخشانی را داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" پس از مصدومیت طولانی مدت محمدرضا خلعتبری به دلیل پارگی رباط صلیبی، حالا او کم کم به شرایط بازی رسیده است اما به خوبی نشان داده که با روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد؛ ستاره سالهای نه چندان دور سپاهان و پرسپولیس، دیروز به رسم همیشه برای دقایق پایانی و این‌بار برای نجات ذوب آهن از یک شکست مهلک، از سوی علیرضا منصوریان فراخوانده شده تا به میدان برود.

 

او به جای ماکالی کریسانتوس به بازی رفت و 30 دقیقه‌ای فرصت داشت تا با درخشش خود، در مقابل دو گل زده سرخپوشان پایتخت امید را به هواداران ذوب آهن باز گرداند؛ خلعت ذوبی‌ها از لحظه ورود، جوش و خروش فراوانی در زمین داشت و حتی چند فرصت شوت زنی هم پیدا کرد که یا توپ در نهایت در دستان رادوشوویچ یافت می‌شد یا از کنار دروازه به بیرون می‌رفت.

 

 

1457055

 

جو بازی آنقدر برای ذوبی‌ها و خلعتبری سنگین شده بود، که در یک صحنه او از کوره در رفت و به ناگاه میکروفون کنار زمین را شوت کرد تا نشان بدهد به لحاظ عصبی شرایط خوبی را ندارد؛ در پایان بازی هم اسکوربورد ورزشگاه فولاد شهر نشان داد که بازهم خلعت برای ذوبی‌ها نتوانست در لباس ناجی در میدان حاضر شود و شکست سه گله، پایان کار مصاف سبزپوشان اصفهانی در برابر شاگردان کالدرون بود.

 

شاید به مرور زمان و رسیدن به شرایط آرمانی پس از یک مصدومیت طولانی و سخت، بتواند شرایط را برای محمدرضا خلعتبری فراهم کند که بتواند بار دیگر برای هواداران اصفهانی راوی شادی و ناجی تیمش از شرایط بحرانی باشد.

 

عکس: عباس پوستین دوز

دیدگاه‌ها