کد خبر : 1654874 | 19 آذر 1398 ساعت 15:23 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

رویانیان: برعکس فتح‌الله‌زاده دنبال فرار از فوتبالم!

با جدی شدن بحث بازگشت فتح الله زاده به سمت مدیریت استقلال، رویانیان که در دوره مدیرعاملی او رقیب ویژه‌اش بود به این اتفاق واکنش نشان داد.

رویانیان: برعکس فتح‌الله‌زاده دنبال فرار از فوتبالم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان در دوره مدیرعاملی فتح الله زاده در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل کار خود را آغاز کرد تا کری ویژه‌ای بین طرفین شکل گیرد. اکنون بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال، فتح الله زاده بار دیگر به عنوان گزینه مدیرعاملی استقلال معرفی شده تا رویانیان به این اتفاق واکنش نشان دهد. مدیرعامل پرسپولیس در این گفتگو درباره بازگشت احتمالی فتح الله زاده گفت: خیلی خوشحال شدم که قرار است که چنین اتفاقی بیفتد به هر حال فتح الله زاده از جنس فوتبال است و مشکلات این تیم را می‌داند. امیدوارم او در استقلال موفق باشد ما از دوستان صمیمی هم هستیم و هر کمکی هم او بخواهد انجام می‌دهیم.

 

رویانیان با اشاره به روزهای سختی که در دوران مدیریت فوتبال داشته و هنوز هم درگیر آنهاست از عدم علاقه‌اش به بازگشت به این سمت خبر داد و گفت: البته این را هم بگویم فتح‌الله زاده سرش برای حضور در فوتبال درد می‌کند؛ اما من برعکس او به دنبال فرار از فوتبال هستم. امیدوارم هر چه زودتر بیاید و باهم دوباره کری خوانی کنیم.


مدیرعامل سابق پرسپولیس در انتهای صحبت‌هایش درباره اینکه بازگشت فتح الله زاده به استقلال برای چهارمین بار در این سمت خواهد بود گفت: درست است که او چهارتریک کرده اما ما خیلی وقت پیش شش تریک کردیم رفت.

دیدگاه‌ها