کد خبر : 1655485 | 22 آذر 1398 ساعت 18:02 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

کالدرون در پاسخ به موضع‌اش درباره کاپیتان

تکرار یک اظهارنظر؛ با سیدجلال مشکلی ندارم

غیبت دوباره سیدجلال حسینی در ترکیب سرخپوشان در بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان باعث شد تا بار دیگر کالدرون مجبور به پاسخگویی درباره شرایط کاپیتانش شود.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که رهبری خط دفاعی سرخپوشان را برعهده دارد، بعد از بازگشت به ترکیب اصلی این تیم مقابل نفت آبادان و فولاد خوزستان، این تیم را بهمراه دیگر بازیکنان به دو کلین شیت رساند. او اما در تصمیمی عجیب از سوی کالدرون مقابل گل گهر سیرجان بار دیگر نیمکت نشین شد تا شایعات دوباره‌ای در خصوص رابطه کاپیتان و سرمربی تیم شکل گیرد. خصوصا اینکه کنعانی زادگان به عنوان جانشین این بازیکن در این بازی با یک سهل انگاری عجیب روی گل دریافتی از گل گهر سیرجان مقصر قلمداد می‌شد.


با این اتفاق نشست خبری امروز کالدرون در بخشی به موضوع سیدجلال حسینی و دوری دوباره این مدافع تاثیرگذار در ترکیب مربوط می‌شد که با واکنش سرمربی آرژانتینی همراه شد تا او بار دیگر به تکذیب مشکلش با این بازیکن بپردازد: رابطه من و کاپیتان خیلی خوب است. او  هر وقت بازی کرده یا نکرده رفتاری حرفه‌ای داشته. نمی‌دانم خبرنگاران دنبال جنجال هستند؟‌برخی خبرنگاران دنبال جنجال می‌گردند. من مشکلی با سیدجلال ندارم. رابطه خوبی با هم داریم. همانطور که در ابتدای فصل هم گفتم سه دفاع وسط بین‌المللی و عالی داریم. و وقتی دو نفرشان بازی می‌کنند یه نفرشان بیرون می‌ماند. ما هر 4 روز یک بار بازی داریم و به همه بازیکنانمان هم نیاز داریم.

 

1459575

 

سرمربی آرژانتینی البته تغییر در لیست تیمش را نیز بی ارتباط با اشتباهات آنها دانست و در اینباره اینطور توضیح داد: روش من این است که با توجه به برگزاری 4 روز یک بار بازی‌ها تغییراتی را در تیم ایجاد می‌کنم. به خاطر اینکه بازی‌ها فشرده است و احتمال آسیب دیدگی بازیکنان وجود دارد و برخی از بازیکنان خسته می‌شوند. همیشه وقتی مسابقات فشرده بوده تغییراتی را در سیستم و ترکیب تیمم داشته‌ام.


با این شرایط به نظر می‌رسد بار دیگر شاهد تغییراتی در ترکیب سرخپوشان باشیم و احتمال بازگشت کاپیتان سیدجلال به ترکیب خط دفاعی این تیم مقابل سایپا زیاد است.

دیدگاه‌ها