کد خبر : 1655896 | 24 آذر 1398 ساعت 12:37 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلم نیامد در این شرایط تیم را ترک کنم

تارتار: در تعطیلات لیگ از نفت MIS می روم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید تا تعطیلات نیم فصل می ماند و بعد از این تیم جدا می شود.

تارتار: در تعطیلات لیگ از نفت MIS می روم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با نفت مسجدسلیمان شاهکار کرده و توانسته نتایجی فوق العاده را به دست آورد. این تیم با تساوی که روز گذشته مقابل پارس جنوبی به دست آورد، حالا هیچ رقابتی را در این فصل واگذار نکرده است. در چنین شرایطی اما مشکلات مالی امان اعضای تیم را بریده و حتی مهدی تارتار نیز شب قبل از بازی گذشته اعلام کرد تیم را ترک می‌کند.


تارتار اما در نشست خبری بعد از بازی با پارس جنوبی حرفی از جدایی در مقطع کنونی به زبان نیاورد. او در توضیح انصراف از تصمیم خود به خبرنگار ما گفت: واقعیت این است که دلم نیامد در این وضعیت تیم را رها کنم. به هر حال با توجه به فاصله اندک بازی ها برای مسئولان باشگاه سخت است که بتوانند مربی انتخاب کنند. این یکی، دو بازی هم بگذرد، بعد تصمیمم را اعلام می کنم و مسئولان باشگاه هم در تعطیلات راحت تر می توانند مربی جدید انتخاب کنند.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه تلاشی برای حل مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان انجام داده اند، بیان کرد: از آنها ممنونم که تلاش های زیادی انجام می دهند. از هواداران خوبمان هم تشکر می کنم که در فضای مجازی با کامنت ها و پیغام هایشان به من لطف داشتند. با این حال باید بگویم شرایط سخت است و بعید است بشود با این روند کار کرد.


تارتار در پاسخ به این سوال که آیا قبل از تعطیلات نیم فصل نفت مسجدسلیمان را ترک می کند، افزود: این یکی، دو بازی هم کنار تیم خواهم ماند اما تصمیمم این است که بعد از آن جدا شوم. آن زمان هم باشگاه به راحتی می تواند سرمربی جدید را انتخاب کند و تیم برای نیم فصل دوم تقویت و تجهیز شود.

دیدگاه‌ها