کد خبر : 1656072 | 25 آذر 1398 ساعت 11:15 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو:

کسی نمی‌خواهد در چمپیونزلیگ با تاتنهام روبرو شود

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در آستانه قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید تیمهای دیگر حاضر نیستند در این مرحله با تاتنهام روبرو شوند.

کسی نمی‌خواهد در چمپیونزلیگ با تاتنهام روبرو شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز از ساعت 14:30 به وقت ایران در مقر فیفا در سوئیس برگزار می‌شود، ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام می‌گوید در این مرحله هیچ تیمی مایل نیست با تیم او تاتنهام روبرو شود. تاتنهام که در گروه B دوم شده در این مرحله ممکن است با بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن، والنسیا یا لایپزیش برخورد کند.

 

1460637

 

مورینیو اما می‌گوید این پنج تیم مایل نیستند با تیم او روبرو شوند. آقای خاص در این باره گفت:" ما پنج گزینه داریم که ممکن است با یکی از آنها روبرو بشویم. البته همه چیز به شانس بستگی دارد و چیز زیادی در اختیار ما نیست و ما نمی‌توانیم حریف‌مان را انتخاب کنیم. در واقع همه تیمها ممکن است در این قرعه‌کشی با پنج یا شش تیم روبرو شوند و احتمالات برای همه تیمها تقریبا یکسان است. تیمهایی که در گروه‌هایشان اول شده‌اند شانس بیشتری برای روبرو شدن با تاتنهام دارند".

 

1460641

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" ولی آنها گزینه‌های بهتری نسبت به تاتنهام دارند و دوست ندارند با ما روبرو شوند. تیمهایی که در گروه‌هایشان اول شده‌اند و ممکن است در قرعه‌کشی با تیمهایی مواجه شوند که برایشان بهتر از ما است، اگر به تاتنهام برخورد کنند از اینکه قرار است در استادیوم ما بازی کنند خوشحال می‌شوند ولی می‌دانند که ما چه تیم خوبی هستیم".

 

 

دیدگاه‌ها