کد خبر : 1656327 | 26 آذر 1398 ساعت 14:20 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروع گمانه زنی ها در ایتالیا

پدیده اتلتیکو هم تیمی رونالدو در یوونتوس؟

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید روز گذشته در ایتالیا جایزه بهترین بازیکن جوان اروپا را دریافت کرد و اظهار امیدواری کرد با رونالدو هم تیمی شود.

پدیده اتلتیکو هم تیمی رونالدو در یوونتوس؟

به گزارش "ورزش‌سه"، جایزه "پسر طلایی" معتبرترین جایزه برای فوتبالیست های جوان در سراسر جهان است. 30 روزنامه نگار ورزشی از میان بازیکنان باشگاه های سراسر اروپا، بهترین استعداد جوان فوتبالی در هر سال را انتخاب می کنند.

اهدای این جایزه از سال 2003 شروع شد که در آن سال رافائل فن در فارت هلندی این جایزه را از آن خود کرد. از آن زمان تا کنون بازیکنانی نظیر لیونل مسی و کلیان امباپه نیز جایزه "پسر طلایی" را تصاحب کرده اند

چندی پیش مشخص شد که ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید، برنده جایزه پسر طلایی اروپا در سال 2019 شده است.

 

 

 

 

او روز گذشته این جایزه را دریافت کرد و در پاسخ به سوالی مربوط به هم تیمی شدن با کریستیانو رونالدو گفت:« قطعا دوست دارم با رونالدو در یک تیم باشگاهی بازی کنم. او یک افسانه است.»

 

همین اظهارنظر کافی بود تا گمانه زنی ها در مورد پیوستن ژوائو به یوونتوس قوت بگیرد. او گران ترین بازیکن تاریخ اتلتیکو است که تابستان امسال با 126 میلیون یورو از بنفیکا به خدمت گرفته شد.

فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس در واکنش به این موضوع گفت:« یک سال پیش در همین مراسم با ماتایس دی لیخت(برنده جایزه پسر طلایی 2018) صحبت کردیم و شاید او همان جا بود که تحت تاثیر تورین قرار گرفت و برای پیوستن به یوونتوس وسوسه شد. شاید همین اتفاق در مورد ژوائو هم بیفتد. کسی چه می داند؟

حضور رونالدو در یوونتوس باعث شده تا مسئولیت پذیری در میان ما بیشتر شود. وقتی رونالدو را در تیم تان دارید، یعنی باید تیمی قدرتمندتر از همیشه و در سطح او ببندید. او به نوعی ما را موظف به انجام کارهای بزرگتر کرده است.»

 

 

1423101

 

دیدگاه‌ها