کد خبر : 1656351 | 26 آذر 1398 ساعت 17:12 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: لیون؟ ترس ما امکان تقابل با رئال بود

مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد که در این مقطع از فصل به بازی تیمش با لیون در لیگ قهرمانان فکر نمی کند.

ساری: لیون؟ ترس ما امکان تقابل با رئال بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا از سری مسابقات هفته هفدهم سری آ مهمان سمپدوریا خواهد بود. شاگردان مائوریتسیو ساری با امتیاز برابر و با تفاضل گل کم تر نسبت به اینتر در رتبه دوم جدول قرار گرفته اند و برای ادامه رقابت قهرمانی با نراتزوری، به پیروزی در بازی فردا نیاز مبرم دارند. همچنین روز گذشته مشخص شد که یووه باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیون برود.

 

مائوریتسیو ساری دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سمپدوریا شرکت کرد.

 

دیدار برابر سمپدوریا؟

 

سمپدوریا در بازی قبلی خود مقابل جنوا به پیروزی رسیده و به همین خاطر روحیه از دست رفته خود را دوباره به دست آورده است. همچنین بازی برابر تیم های رانیری نیز همواره دشواری های خاص خود را داشته است. باید در این دیدار نیز عملکرد خوب گذشته را تکرار کنیم تا به پیروزی برسیم.

 

بازی کردن با سه مهاجم مقابل سمپدوریا؟

 

فکر می کنم که باید همه شرایط را در نظر بگیریم اما در حال حاضر نمی دانم که آیا رونالدو، ایگواین و دیبالا بازی خواهند کرد یا خیر. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

 

1461083

 

 

مصدومیت شزنی؟

 

شزنی به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و خیلی آماده نیست. فکر می کنم که او نمی تواند فردا به میدان برود. ما وضعیت او را روز به روز مورد بررسی قرار می دهیم.

 

تقابل با لیون در لیگ قهرمانان اروپا؟

 

صادقانه در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم چرا که معتقد هستم در مقطع کنونی تحلیل این موضوع کار درستی نیست. تا آن زمان 15 بازی انجام می دهیم و شرایط تغییر خواهد کرد. با این حال ما از برخورد با رئال مادرید ترس داشتیم که این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها