کد خبر : 1656968 | 29 آذر 1398 ساعت 14:25 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

در قطر کامل نباشیم ضربه می خوریم؛

خدا بنده لو: کمبود نفرات دغدغه اصلی تیم امید است

هافبک تیم ملی فوتبال امید می گوید بازیکنان این تیم با انگیزه مثال زدنی برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک آماده می شوند.

خدا بنده لو: کمبود نفرات دغدغه اصلی تیم امید است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد خدابنده لو با بیان این موضوع گفت:خوشبختانه در این مدت با وجود برخی مشکلات مثل غیبت بسیاری از بازیکنان امکانات خوبی در اختیار داشته ایم و بازیکنانی که به صورت اختصاصی در مجموعه پک حضور یافتند استفاده بسیار خوبی از این فرصت کردند.


خدابنده لو یکی از بازیکنانی است که تمرینات اختصاصی خودشان را با همکاری باشگاهها پیش از آغاز اردوی تیم امید آغاز کردند. وی در این خصوص می گوید:طبق خواسته کادر فنی من و بعضی از بازیکنان به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم آقای دکتر نوشادی کار می کردیم که از هر نظر این تمرینات به ما کمک کرده است. البته خیلی از نفرات دیگر هم در لیگ بازی می کنند و در شرایط مسابقه قرار دارند اما امکانات مرکز ملی ازجمله مجموعه پک و سایر بخش ها در این مدت به شکل کامل در اختیار تیم امید بود و کمک زیادی به برنامه های آماده سازی ما کرد.


هافبک تیم امید و باشگاه پیکان همچنین گفت:خوشبختانه از هر نظر بچه ها در این مدت پیشرفت زیادی داشته اند و وقتی به شرایط یک سال پیش فکر می کنیم می بینیم بسیاری از آنها در باشگاهها بازی می کنند. تیم امید به پیشرفت همه بچه ها کمک کرده و از نظر فنی و آمادگی جسمانی هم این مسئله را به خوبی درک می کنیم. امیدوارم برنامه های تکمیلی و تمرینات تاکتیمی هم در اردوی قطر و در چند تمرین پایانی تایلند به خوبی انجام شود تا با شرایط آرمانی وارد بازی ها شویم. البته اگر تمرینات در قطر با حضور تمامی بازیکنان انجام نشود واقعا ضربه می خوریم و بیشترین فشار به کادر فنی وارد می شود چرا که الان اصلی ترین دغدغه آنها همین موضوع است.


خدا بنده لو در پایان اظهار داشت:اهمیت این موقعیت و شرایط را به خوبی درک می کنیم. می دانیم یک شانس بزرگ و فرصت طلایی برابر ما قرار گرفته و می توانیم تاریخ ساز شویم. بچه ها انگیزه زیادی دارند و این مسئله در تمامی تمرینات به خوبی دیده می شود. حتی با حضور کمترین بازیکن سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. همدلی و رفاقتی که در تیم هست قطعا می تواند به ما کمک کند همچنین اعتماد و اعتقاد بچه ها به کادر فنی که از هر چیزی مهمتر است. امیدواریم بهترین اتفاق برای تیم بیافتد و با آمادگی کامل وارد بازی ها شویم.

 

دیدگاه‌ها