کد خبر : 1657009 | 29 آذر 1398 ساعت 18:10 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دی تلگراف

والورده مخالف جذب دی یونگ بود

نشریه معتبر هلندی ادعا کرده است که ارنستو والورده سرمربی بارسا بر خلاف سران باشگاه در ابتدا تمایلی برای جذب فرانکی دی یونگ نداشت.

والورده مخالف جذب دی یونگ بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ پس از درخشش فصل گذشته در ترکیب آژاکس، تیم های زیادی را در تابستان خواهان خود می دید اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست این ستاره هلندی را جذب کند و به نوعی در رقابت با تیم های منچستر سیتی و پاری سن ژرمن برای جذب این جوان هلندی پیروز شود.
دی یونگ این روزها در لباس آبی اناری بارسلونا نیز درخشان ظاهر شده است و هر روز بیشتر از قبل توانایی های خود را به اثبات می رساند.
این ستاره جوان هلندی به یک بازیکن بی جانشین در ترکیب تیم ارنستو والورده تبدیل شده است.

 

 

1438957

 

 

او در حالی با قراردادی 75 میلیون یورویی و 5 ساله به بارسا پیوست که طبق ادعای نشریه دی تلگراف، طرح خرید او در ابتدا با مخالفت والورده مواجه بوده است.

 

این نشریه نوشته که انتقال دی یونگ به بارسلونا بیشتر مدیون علاقه خود بازیکن به این تیم بوده و تمایل او برای بازی در تیم محبوبش و هم‌تیمی شدن با بازیکنی بزرگ مانند لیونل مسی کار کاتالان‌ها را برای جذب او آسان کرد و این در حالی بود که این بازیکن ملی‌پوش مشتریان دیگری مانند توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی داشت.

تلگراف در بخشی دیگر از ارنستو والورده به خاطر شیوه استفاده‌اش از دی یونگ در ترکیب اصلی بارسلونا ایراد گرفته و نوشته است که والورده اجازه نمی‌دهد که دی یونگ تمام پتانسیل خود به عنوان یک هافبک را به نمایش بگذارد.

 

 

1462160

دیدگاه‌ها