کد خبر : 1657791 | 03 دی 1398 ساعت 11:10 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

دل بوسکه: VAR؟ تیم‌های بزرگ اسپانیا ساکت شوند!

ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق اسپانیا و رئال مادرید، معتقد است که تیم های بزرگ اسپانیا باید برای VAR الگوسازی کنند.

دل بوسکه: VAR؟ تیم‌های بزرگ اسپانیا ساکت شوند!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به فناوری VAR یکی از مهم ترین بحث های فوتبال اروپا از ابتدای فصل جاری بوده است. این حواشی پیش از این در لیگ برتر انگلیس به اوج خود رسیده بود اما حالا در لالیگا نیز حاشیه های زیادی را به وجود آورده است. در بازی هفته گذشته ال کلاسیکو این موضوع به اوج خود رسید و روی دو صحنه خطاهای مشکوک به پنالتی روی مدافع رئال مادرید یعنی رافائل واران رخ داد که نه داور مسابقه و نه VAR هیچ خطایی تشخیص ندادند؛ موضوعی که در چند روز اخیر اعتراض رئال مادرید و هواداران این تیم را در پی داشته و البته حواشی زیادی را در فوتبال اسپانیا به وجود آورده است.

 

سرمربی سابق رئال مادرید اما معتقد است که باشگاه های بزرگ اسپانیایی باید در راه استفاده درست از VAR  کمک کنند. دل بوسکه در این باره گفت: " باور من این است که باید باشگاه های بزرگ اسپانیایی در این رابطه ساکت شوند. آن ها باید درباره بهبود اوضاع در رابطه با VAR الگوسازی کنند و به نوعی سر مشق سایر تیم ها قرار گیرند."

 

 

1461546

 

 

در ادامه از دل بوسکه در رابطه با احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید نیز سوال شد که او در این رابطه گفت: " من امباپه را خیلی دوست دارم و فکر می کنم که او بازیکن بسیار خوبی نیز به حساب می آید. او در هر بازی گل های زیادی می زند و از این لحاظ کاملا تضمین کننده است."

 

دیدگاه‌ها