کد خبر : 1658285 | 05 دی 1398 ساعت 21:57 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: ما مثل چلسی بازی نمی‌کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که این تیم باید برای جبران نتایج ضعیف تلاش بیشتری انجام دهد.

لمپارد: ما مثل چلسی بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود و در کمال ناباوری برای سومین بازی پیاپی در استمفوردبریج شکست خورد تا روزهای بد شاگردان فرانک لمپارد ادامه داشته باشد. چلسی با وجود این شکست ۳۲ امتیازی و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

 

فرانک لمپارد پس از شکست تیمش مقابل ساوتهمپتون در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت کرد.

 

شکست مقابل ساوتهمپتون؟


یک داستان همیشگی؛ مانند چند بازی اخیر خانگی. این احتمالاً همان کنفرانس مطبوعاتی بازی برابر بورنموث است. ما باید بیشتر تلاش کنیم و در خط حمله زهر دار ظاهر شویم. شما نمی توانید کنترل بازی را در اختیار داشته باشید اما هیچ حرکت خاصی انجام ندهید. ما باید پیشرفت کنیم.

 

یادگیری به عنوان یک سرمربی؟


من هر لحظه چیزهای زیادی در این زمینه یاد میگیرم. این یک موضوع واضح است که شما همیشه به ثبات نیاز دارید. ما باید رو به جلو نگاه کنید و در آینده بیشتر به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

1464117

 

شکست‌های خانگی پیاپی؟


این موضوع فشارها روی ما را افزایش داده است چرا که همه در مورد آن صحبت می‌کنند. ما مثل چلسی بازی نمی کنیم تا بتوانیم در برابر منتقدان از خود دفاع کنیم.

 

1464119

 

انتقادها از هادسون اودوی؟


فکر می‌کنم او امروز تلاش زیادی انجام داد. هادسون از یک مصدومیت بزرگ بازگشته و به زمان نیاز دارد. ممکن است در بعضی از مواقع نسبت به او سختگیری‌هایی داشته باشم اما می خواهم که او را در بهترین فرم خودش ببینم.

دیدگاه‌ها