کد خبر : 1658323 | 06 دی 1398 ساعت 13:22 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنری: لیورپول امسال بدون شکست قهرمان می‌شود

تیری آنری، اسطوره آرسنال می‌گوید لیورپول می‌تواند تا پایان فصل بدون شکست بماند و به رکورد خارق‌العاده آنری و هم‌تیمی‌هایش در آرسنال که به شکست‌ناپذیران معروف بودند برسد.

آنری: لیورپول امسال بدون شکست قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری، اسطوره آرسنال که در فصل 2003-2004 در زمانی که برای آرسنال بازی می‌کرد به همراه تیمش یک فصل کامل در لیگ برتر بدون شکست ماند تا به همراه هم‌تیمی‌هایش لقب شکست‌ناپذیران را بدست بیاورد، می‌گوید لیورپول امسال می‌تواند هم قهرمان لیگ برتر شده و هم مثل شکست‌ناپذیران، فصل را بدون حتی یک شکست به پایان برساند.

 

1464241

 

لیورپول دیشب موفق شد تیم دوم جدول، لسترسیتی را در خانه خود 4-0 در هم بکوبد. لیورپولی‌ها در نیمه اول فصل از 18 بازی خود در 17 بازی پیروز شده و یک تساوی بدست آورده‌اند.

 

آنری می‌گوید لیورپول می‌تواند مثل او و هم‌تیمی‌هایش در آرسنال فصل 2003-2004 که به شکست‌ناپذیران معروفند این فصل را بدون حتی یک شکست به پایان برساند. او پیش از بازی دیشب لیورپول و لستر گفت:" اگر لیورپول امشب در اینجا برنده شد دیگر برایم شکی باقی نمی‌ماند که آنها قهرمان این فصل لیگ برتر خواهند بود".

 

اسطوره آرسنال در ادامه گفت:" من معتقدم لیورپول قهرمان امسال است و حتی می‌خواهم بگویم که آنها مثل ما در فصل 2003-2004 این فصل را بدون حتی یک شکست به پایان خواهند برد. این حرف من عجیب نیست چون آنها نشان داده‌اند که امسال یک سر و گردن از بقیه تیمها بالاتر هستند. با توجه به برنامه بازی‌های بعدی اگر لیورپول امشب لستر را شکست دهد تقریبا قهرمانی‌اش را قطعی کرده".

 

دیدگاه‌ها