کد خبر : 1658341 | 06 دی 1398 ساعت 14:07 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

بخشی از طلب گابریل کالدرون پرداخت شد

باشگاه پرسپولیس بخشی از طلب گابریل کالدرون که از قسط اول باقی مانده بود را پرداخت کرد.

بخشی از طلب گابریل کالدرون پرداخت شد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون همچون دیگر مربیان خارجی، مشکل زیادی در دریافت دستمزد خود داشته است. باشگاه پرسپولیس در قرارداد او قید کرد که 30 درصد از مبلغ را در قسط اول پرداخت خواهد کرد اما ایرج عرب مدیرعامل وقت سرخ ها موفق به این کار نشد و تا همین دیروز نیز مدیران باشگاه پرسپولیس از پرداخت این مبلغ ناکام بودند ولی شب گذشته انصاری فرد توانست بخش باقی مانده از قسط اول را پرداخت کند.

 

این مبلغ به حساب گابریل کالدرون در قطر واریز شد و مشکلی نیز بابت انتقال آن وجود نداشت. این در حالی است که آندره استراماچونی به دلیل این که با بانک های ایتالیایی کار می‌کرد، مشکلات زیادی را در دریافت حقوق خود تجربه کرد و باشگاه تهرانی باوجود تامین هزینه، نتوانست به راحتی آن را پرداخت کند.

 

البته سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هنوز مبلغ نسبتا زیادی را از پرسپولیسی ها طلب دارد؛ از جمله پاداش دربی. همچنین قرار بود پرسپولیس 30 درصد دیگر را هم در نیم فصل پرداخت کند اما این اتفاق فعلا رخ نداده است.

 

همچنین در قرارداد کالدرون بندی وجود داشت که اگر تا هفته پانزدهم پرسپولیس تصمیم به اخراج او می‌گرفت، غرامتی نمی‌داد اما حالا با پایان نیم فصل اول، فسخ با کالدرون هزینه روی دست پرسپولیسی ها خواهد داشت.

 

سرخپوشان پایتخت باید هرچه زودتر مطالبات دیگر کالدرون را نیز برآورده کنند تا او به سرنوشت برانکو ایوانکوویچ، مارک ویلموتس و آندره استراماچونی دچار نشود.

دیدگاه‌ها