کد خبر : 1658351 | 06 دی 1398 ساعت 15:09 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس-نساجی با چاشنی پایتخت 6

عوامل مجموعه سازنده سریال پایتخت امروز به محل هتل تیم نساجی و بعد از آن به ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا صحنه های مربوط به این قسمت از سریال را فیلمبرداری کنند.

پرسپولیس-نساجی با چاشنی پایتخت 6

به گزارش" ورزش سه" سریال پایتخت 6 در حالی که فیلمبرداری آن ادامه دارد در هفته های اخیر با حواشی و اخبار متفاوتی همراه بوده است. حضور عوامل این سریال در تمرین تیم نساجی که مربوط به بخشی از قصه این فصل از سریال است خیلی زود در رسانه های ورزشی بازتاب پیدا کرد.


در این قسمت از سریال بهتاش با بازی بهرام افشاری قرار است صحنه هایی را به عنوان دروازه بان تیم نساجی بازی کند :" بهتاش در سودای پیتر چک شدن و بازی برای نساجی به عنوان دروازه‌بان به تمرینات این تیم می رود." این حرفی است که سیروس مقدم درباره صحنه های فوتبالی فصل ششم سریال پایتخت مطرح کرده است.

 

1464290


امروز عوامل سریال پایتخت به همراه سیروس مقدم کارگردان این سریال و بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش به هتل محل اقامت نساجی رفتند و با رضا مهاجری سرمربی و بازیکنان و عوامل تیم دیدار کردند. گفته می شود عوامل سریال به ورزشگاه آزادی هم می روند تا صحنه هایی رابگیرند.


سیروس مقدم پیش از این و در سال 1377 سریالی با مضمون فوتبال و با عنوان "به سوی افتخار" را ساخته بود که به مسایل درون فوتبال و حتی بخش های پشت پرده آن می پرداخت. او و همچنین عوامل اصلی فیلم مثل محسن تنابنده، احمد مهران فر و بهرام افشاری نیز پیش از این از علاقمندی شان به فوتبال گفته اند.

 

 

دیدگاه‌ها