کد خبر : 1658387 | 06 دی 1398 ساعت 18:20 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تعداد گل های فرمینو برایم مهم نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد آمار گلزنی های روبرتو فرمینو برای او مهم نیست.

کلوپ: تعداد گل های فرمینو برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، افت آمار گلزنی روبرتو فرمینو در ماه های اخیر باعث افزایش انتقادات از عملکرد این ستاره برزیلی شده بود. اما بابی فرمینو در جام باشگاه های جهان و بازی حساس دیشب مقابل لسترسیتی موفق به گلزنی شد تا اینگونه پاسخ منتقدان خود را بدهد. اما یورگن کلوپ از دیگر ابعاد بازی فرمینو ابراز رضایت کرده و در مورد این موضوع صحبت کرد.

 

1461490

 

یورگن کلوپ گفت: "بابی در سه بازی اخیر چهار بار گلزنی کرده است. قبل از این روند او برای مدتی موفق به گلزنی نمی شد و روزنامه نگاران چندین بار این موضوع را به من متذکر شدند. اما وقتی وقتی عملکرد فرمینو را در نظر می گیرم، نه به تعداد گل های او بلکه به اهمیت این بازیکن در میدان فکر می کنم.

 

از زمانی که فرمینو را می شناسم، او کمی نگران این موضوع بوده و من به او گفتم که تعداد گل هایت برای من مهم نیست. بابی فرمینو نقش بازیکن رابط را بازی کرده و برای ما بسیار مهم است. البته فرمینو تنها بازیکنی نیست که می تواند در این پست موقعیت برای ما بازی کند، اما او این کار را با روشی بسیار ویژه انجام می دهد.

 

وقتی فرمینو گل زد به سمتم آمد اما لازم نیست هر باز این کار را انجام دهد. فرمینو حس می کرد من چه آرامشی دارم که علیرغم شرایط به او میدان دادم و در واقع قصد داشت از من تشکر کند."

دیدگاه‌ها