کد خبر : 1658390 | 06 دی 1398 ساعت 18:13 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک نیمه پر استرس و پرفشار برای کالدرون

سرمربی آرژانتینی یک روز ویژه را در منطقه فنی آزادی برای دستیابی به پیروزی دنبال می‌کند.

یک نیمه پر استرس و پرفشار برای کالدرون

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اولتیماتوم‌های چند باره و عصیان در نشست خبری روز گذشته، کالدرون بازی را با لبخند مقابل سرمربی رقیب آغاز کرد اما در ادامه یکی از پر جنب و جوش‌ترین دقایق حضورش در ایران را به نمایش گذاشته است.

 

برخلاف گذشته، اینبار دستیاران او طی دقایق سپری شده از بازی فرصت حضور در منطقه فنی را به دست نیاورده‌اند و او ثانیه به ثانیه و قدم به قدم با بازیکنانش طول منطقه فنی را طی می‌کند و پر بیراه نیست اگر بگوییم اگر جی پی اس به او وصل بود کیلومتر شمار عجیبی را به ثبت می رساند.

نکته جالب اما بعد از اخراج ربیع خواه شکل گرفته و او بلافاصله با فراخواندن بازیکنان نزدیک به خط طولی تغییرات تاکتیکی جدیدی را به آنها محول کرد و از نوراللهی نیز خواست با هیجان و مسوولیت پذیری بیشتر بازیکنان را برای حفظ گل و پیروزی ترغیب کند.

 

کالدرون که با صحبت های خود طی چند وقت اخیر به محبوبیت مناسبی بین هواداران دست یافته، برای اولین بار به گواه حاضران در استادیوم در قامت یک مربی موفق مورد تشویق سکونشینان قرار گرفت.

 

با این حال نکته جالب توجه بی توجهی او به اتفاقات روی سکوهاست که حتی لحظه ای توجهش را جلب نکرد و با همان شور و حال به هدایت تیمش مشغول است و مسلما از اهمیت ویژه سه امتیاز پیش از سال نو آگاه است. کالدرون که بعد از این بازی راهی بوینس آیرس خواهد شد و با گمانه زنی‌های زیادی درباره آینده اش مواجه است، می‌خواهد با حضور در صدر جدول شرایط را کاملا به سود خود کند و باید دید قادر به انجام آن در شرایطی که تیمش دقایق پایانی را باید با یک یار کمتر بجنگد خواهد داشت یا خیر. با این حال کالدرون که از عدم همراهی‌ها در باشگاه پیش از بازی امروز گلایه کرده‌ بود احتمالا بعد از شش ماه به خوبی راه عبور از این بازی با یار کمتر را باید بلد باشد!

 

دیدگاه‌ها