کد خبر : 1658786 | 08 دی 1398 ساعت 12:27 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهدیخانی؛ از حمله به دفاع (عکس)

مهدی مهدیخانی که در تیم ملی جوانان وینگر بود در تیم امید در نقش هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و یکی از هافبک دفاعی های تیم امید در بازی های رسمی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، قرار است تیم امید در بازی های رسمی با سیستم 1-3-2-4 بازی کند و مهدی مهدیخانی یکی از دو هافبک دفاعی تیم امید در کنار امید نورافکن خواهد بود. البته تغییر پست مهدی مهدیخانی از وینگر راست یا چپ به هافبک دفاعی توسط کرانچار مربی پیشین تیم امید صورت گرفت. کرانچار بر این باور بود که مهدیخانی با توجه به قدرت بدنی خوبی که دارد و هم چنین قدرت حمل توپش، می تواند تبدیل به یکی از هافبک های دفاعی خوب فوتبال ایران شود که حمید استیلی از این تصمیم دفاع کرده و قصد دارد همانند کرانچار به مهدیخانی در پست هافبک دفاعی بازی دهد. جالب اینکه مهدیخانی که در تیم نیروی زمینی چهره شد و توسط امیر حسین پیروانی به تیم ملی جوانان دعوت شد این تصمیم را برتابیده، در حالی که در تیم باشگاهی اش در پست دیگری به میدان می رود. 

 

مهدیخانی پیش از این در تیم شهر خودرو هم در پست وینگر به میدان می رفته و در چند بازی زننده گل های حساسی برای تیم مشهدی بود. او توسط رضا مهاجری به بازی در تیم شهر خودرو دعوت شد.

 

1464909

دیدگاه‌ها