کد خبر : 1658870 | 08 دی 1398 ساعت 18:24 | 104.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوری: امشب خبر خوشی در راه است

امیدوارم خبربازگشت استراماچونی را امشب بشنویم

مدافع اسبق استقلال و عضو کمیته فنی سابق باشگاه امیدوار است تا شب خبرهایی خوبی برسد که همان بازگشت سرمربی ایتالیایی است.

امیدوارم خبربازگشت استراماچونی را امشب بشنویم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری پیشکسوت استقلال در خصوص مسائل اخیری که حول‌وحوش این تیم وجود دارد و در کل وضعیت این روزهای استقلال گفت: «من معتقدم صاحبان اصلی باشگاه استقلال همین هواداران هستند و از وزارت ورزش درخواست می‌کنم تا برای یک‌بار هم شده به درخواست آن‌ها احترام بگذارد و استراماچونی را به این تیم بازگرداند.»


وی در ادامه افزود: «نباید به‌سادگی از کار بزرگی که این مربی در این مدت 6 ماه در استقلال انجام داده است بگذریم. زدن 5 گل به صنعت نفتی که روز گذشته 4 گل به سپاهان می‌زند و یا به ثمر رساندن 4 گل در شهر تبریز به تراکتور کاری نیست که بشود به‌سادگی از آن عبور کرد.»


نوری در خصوص تعیین جانشین برای استراماچونی عنوان داشت: «من فکر می‌کنم با توجه به حجم درخواستی که در حال حاضر برای بازگشت استراماچونی وجود دارد هر شخص دیگری هم به‌جای او هدایت استقلال را بر عهده بگیرد با یک نتیجه بد دچار مشکل می‌شود و این کار را صلاح نمی‌بینم.»


مدافع اسبق باشگاه استقلال درباره بازگشت فتح‌الله زاده اعتقاد دارد: «متأسفانه یک جریانی وجود دارد که می‌خواهد او را مقابل طرفداران قرار دهد اما او با چند مصاحبه نشان داد همواره دلش با هواداران استقلال است و من مطمئنم بعضی از هواداران نسبت به او دچار سوءتفاهم شده‌اند.»


 وی همچنین در ادامه افزود: «شما ببینید استراماچونی که در بهترین شرایط قرار دارد و این موقعیت را دارد که برای تیم‌های اروپایی و لااقل برای تیم‌های حوزه خلیج‌فارس نامش مطرح شود، هیچ‌وقت به یک‌دفعه نمی‌گذارد برود. انقدر مدیران و هیئت‌مدیره او را اذیت کردند و به او دروغ گفتند که او عطای ماندن را به لقایش می‌بخشد. پس یک مشکلی هست همان کاری که این روزها در حق کالدرون هم می‌بینیم انجام می‌شود.


ما صدر جدول بودیم اما حالا در جایگاه پنجم قرار داریم. شما ببینید این مدیران چه بلایی سر این تیم آوردند و چه نا عدالتی به این تیم روا داشتند و چه ضربه‌ای زدند.»


 عضو سابق کمیته فنی درباره اینکه واقعاً چه کسانی هستند افرادی که شما به آن اشاره می‌کنید اظهار داشت: «به‌هرحال پشت‌صحنه در درجه اول ضعف مدیریت بوده است و اولین خیانت را همین آقای فتحی به استقلال کرد که از ابتدا هم ما مخالف حضور ایشان بودیم و در محضر وزیر هم از ایشان انتقاد کردیم. در درجه دوم هم ضعف وزارت و آن رفاقت‌ها و آن لابی‌ها است که به‌هیچ‌روی حاضر نمی‌شوند از آقای فتحی بگذرند و ایشان همچنان در هیئت‌مدیره است و فقط صندلی‌ها جابه‌جاشده است.»


 محمد نوری همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: «ما پیشکسوتان مدیون هواداران هستیم. آن‌ها که با عشق به ورزشگاه می‌آیند و در هنگام باخت برای تیمشان گریه می‌کنند و عشقشان استقلال است مگر چه می‌خواهند؟»


وی در پاسخ به این سؤال که آیا طرفداران می‌توانند خط مشی یک باشگاه را تعیین کنند عنوان داشت: «طرفداران خط مشی تعیین نمی‌کنند، بلکه آن‌ها می‌گویند آنچه عدالت است را برقرار کنید. وقتی می‌بینند که تیم به‌محض نتیجه گرفتن، چوب لای چرخش گذاشته می‌شود و مربی موفقشان را فراری می‌دهند و همچنین می‌بینند در نقل و انتقالات عملاً کاری انجام نمی‌شود و درمجموع بسیاری ازاین‌گونه واقعیت ها را وقتی کنار هم قرار می‌دهند به یک نا عدالتی می‌رسند که خواهان رفع آن هستند.»


نوری با اشاره به یکی از پیشکسوتان و مصاحبه‌های او تصریح کرد: «یک از پیشکسوتان در مورد استراماچونی انتقاد می‌کند که تا چند وقت پیش می‌خواست به‌عنوان دستیارش در کنار او حضور پیدا کند، اما به‌محض اینکه با این مربی ایتالیایی به چالش برخورد می‌گوید استراماچونی به دنبال فالوور بود. آقای محترم این چه ربطی دارد. تو همان کسی هستی که آمدی دستیار استراماچونی بشوی و تا تو را قبول نکرد به منتقد درجه‌یک او تبدیل شدی ولی به‌محض اینکه روزهای خوب استقلال فرارسید حرفت را عوض کردی. ولی باور کنید مردم آگاه‌تر از این حرف‌ها هستند.»


 بازیکن استقلال در دهه 70 تا 80 با اشاره به اینکه مدیران وقت استقلال دروغ می‌گویند خاطرنشان کرد: «بیایید با مردم باصداقت رفتار کنید چراکه دروغ بازهم دروغ به بار می‌آورد. اگر قراراست استراماچونی نیاید بیایید صادقانه دلایلش را هم توضیح دهید و این‌قدر با احساساتشان بازی نکنید.»

 

او در پایان درباره خبر خوشی که در فضای مجازی از آن صحبت کرده است گفت: «به‌هرحال من امیدوارم تا امشب به امید خدا خبر بازگشت استراماچونی را بشنویم و امیدوارم به‌محض ورود به ایران با رزومه‌ای که دارد راه خوبش را ادامه دهد و متعاقب آن هیئت‌مدیره نیز کلاً عوض شود که به حمدالله در حال تغییر است. من صد در صد می‌دانم که این هیئت‌مدیره باقی نخواهد ماند چون هیچ کارنامه خوبی نداشتند. و به‌تبع آن‌کسانی که لیاقتش رادارند بر مسند کار حضور یابند که اگر این دو امر صورت بگیرد هیچ‌کسی از بازیکنان، پیشکسوتان هواداران هیچ مشکلی نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها