کد خبر : 1659175 | 10 دی 1398 ساعت 13:45 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی وین رونی در انگلیس؛ روز پنج‌شنبه

فیلیپ کوکو سرمربی دربی کانتی می‌گوید وین رونی که اخیرا به این تیم پیوسته از نظر بدنی در آمادگی کامل است و می‌تواند روز پنج‌شنبه در بازی مقابل بارنزلی اولین دیدار خود برای این تیم را انجام دهد.

اولین بازی وین رونی در انگلیس؛ روز پنج‌شنبه

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوکو، سرمربی تیم دربی کانتی که در لیگ دسته یک انگلیس حضور دارد اعلام کرد وین رونی ستاره کهنه‌کار فوتبال این کشور که اخیرا بعد از مدتی حضور در لیگ آمریکا به کشورش بازگشت و به این تیم ملحق شد، می‌تواند روز پنج‌شنبه در دیدار مقابل بارنزلی برای این تیم به میدان برود.

 

1465516

 

دربی این روزها وضعیت خوبی ندارد و در هفت بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی برسد. رونی طبق قوانین می‌تواند روز پنج‌شنبه برای تیم جدیدش دربی کانتی به میدان برود و فیلیپ کوکو به عنوان سرمربی اعلام کرد کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس علاوه بر اینکه طبق قوانین می‌تواند برای این تیم به میدان برود از نظر بدنی هم در آمادگی کامل به سر می‌برد و می‌تواند روز پنج‌شنبه اولین بازی‌اش با  پیراهن دربی را انجام دهد.

 

1465517

 

فیلیپ کوکو در این باره گفت:" وقتی شما بازیکنی با سابقه رونی، با کیفیت رونی و با تجربه وین رونی دارید باید خیلی خوشحال باشید که بتوانید از او در ترکیب تیم‌تان استفاده کنید. برای همین راستش را بخواهید من برای استفاده از وین رونی در ترکیب اول تیم حتی یک لحظه تردید نمی‌کنم".

 

 

دیدگاه‌ها