کد خبر : 1659413 | 11 دی 1398 ساعت 16:22 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی کنان مجدد مقابل دوربین ها 

دیدار عقاب و کاشانی؛ ده سال بعد از جنجال

امروز در آخرین تمرین تیم امید چهره های سرشناسی حضور داشتند از جمله احمدرضا عابدزاده و همچنین حبیب کاشانی که ده سال قبل در باشگاه پرسپولیس چالش هایی داشت.

به گزارش" ورزش سه" احمدرضا عابدزاده و حبیب کاشانی در سال 1388 یک بار با هم به مشکل خوردند. در این سال وقتی علی دایی هدایت پرسپولیس را به عهده گرفت مربی دروازه بانی خودش که محمدعلی یحیوی بود را به این تیم آورد. این موضوع باعث شد تا با عابدزاده با وجود داشتن قرارداد با باشگاه نتواند با تیم اصلی تمرین کند. 


در روز 27 اسفند 88 سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:" احمد‌رضا عابد‌زاده صبح دیروز ابلاغیه تهیه شده باشگاه مبنی بر حضور در تمرینات تحت نظر علی دایی را نپذیرفت و از دریافت آن خودداری کرد."


این اتفاق واکنش تند عابدزاده را به همراه داشت و گفت:" مرا اخراج کردند و حالا هم اگر خواهانم هستند باید شرح وظایفم را مشخص و حکم صادر کنند، باید حکم بدهند تا بدانم چکاره هستم، البته یک آقای موقتی در صدد آزار من است ولی به خاطر داشته باشد من دائمی هستم و به او می‌گویم بچرخ تا بچرخیم!"


این رابطه با وجود آنکه کاشانی بارها عنوان کرد که جدایی عابدزاده به خواست علی دایی سرمربی تیم بوده است در آن دوران شکرآب شد اما بعد ها در اوایل دهه نود بازسازی شده و شکل مثبتی پیدا کرد.


با این وجود دیدار امروز حبیب کاشانی و احمدرضا عابدزاده که رابطه فوق العاده خوبی با هم داشتند ناخودآگاه روزهای جنجالی اواخر دهه هشتاد را به یاد می آورد. 

 

 

 


 

دیدگاه‌ها