کد خبر : 1659415 | 11 دی 1398 ساعت 16:27 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

موفقیت لیورپول به خاطر ذهنیت بازیکنان است

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، معتقد است که دلیل موفقیت های این تیم ذهنیت قوی بازیکنان است.

موفقیت لیورپول به خاطر ذهنیت بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، عدم شکست لیورپول در بازی فردا مقابل شفیلد یونایتد به معنای 12 ماه شکست ناپذیری این تیم خواهد بود. شاگردان یورگن کلوپ آخرین بار در تاریخ 3 ژانویه 2019 مقابل منچسترسیتی شکست خورده بودند. لیورپول این روزها شرایط فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و اصلی ترین مدعی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر به حساب می آید.

 

مدافع اسکاتلندی لیورپول معتقد است که موفقیت های این تیم به دلیل ذهنیت فوق العاده بازیکنان بوده است. رابرتسون در این باره گفت:" من فکر می کنم که موفقیت های ما به خطر ذهنیت مان است چرا که ما را قادر کرده در مدت زمان کم بازی های زیادی انجام دهیم. در روزهای شنبه، سه شنبه، شنبه، سه شنبه، دائما بازی می کنیم. ما فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ قهرمانان به پایان رساندیم اما هنوز هم قهرمان نشدن در لیگ برتر و عدم تمرکزمان را به یاد داریم."

 

 

1459183

 

 

رابرتسون در ادامه گفت: " نگاه کنید! یک سال سخت پیش روی ماست. ما لیگ برتر و چمپیونزلیگ را در پیش داریم و باید قهرمانی در آن ها را به عنوان هدف خود قرار دهیم. ما قصد داریم در سال 2020 یک موقعیت خوب داشته باشیم. ما به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان صعود کرده ایم و در لیگ برتر نیز در موقعیت خوبی قرار داریم.  ما باید به تلاش خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها