کد خبر : 1660108 | 15 دی 1398 ساعت 15:24 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا و توضیح درباره حواشی کاپیتانی در آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به مسائل و حواشی مربوط به بحث کاپیتانی در آرسنال واکنش نشان داد.

آرتتا و توضیح درباره حواشی کاپیتانی در آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی زیاد پیرامون گرانیت ژاکا و درگیری او با هواداران آرسنال، بازوبند کاپیتانی توپچی ها از این بازیکن گرفته شد و از آن پس پیر امریک اوبامیانگ وظیفه کاپیتانی آرسنال را بر عهده گرفت. جالب این که سرمربی سابق آرسنال یعنی اونای امری در ابتدای حضورش در این باشگاه یک گروه پنج نفره رهبری را تشکیل داده بود که در آن بازیکنانی نظیر اوبامیانگ، ژاکا، بیرین، لاکازت و اوزیل حضور داشتند.

 

حواشی مربوط به کاپیتانی در آرسنال حالا واکنش سرمربی این تیم را در پی داشته است. میکل آرتتا در این باره گفت: " کاپیتان می تواند باعث ایجاد ثبات بیشتر در تیم شود. با این وجود عوامل زیادی وجود دارد که بعضی از آن ها غیز قابل کنترل هستند. در حال حاضر همه چیز خوب است و زمان آن نیست که چیزی تغییر کند. من در باشگاه هایی بوده ام که چهار یا پنج کاپیتان داشته اند. این یک گروه رهبری است نه کاپیتان. در پایان اما این یک بازیکن خواهد بود که بازوبند را بر بازو می بندد.

 

 

1450002

 

 

ما رهبران خوبی در تیم داریم. برخی از آن ها درون زمین و برخی دیگر خارج از آن تیم را رهبری می کنند. برخی از آن ها روی بازیکنان تاثیر فوق العاده ای می گذارند که این یک امر مهم و ضروری است."

 

آرتتا همچنین درباره کاپیتانی خودش در زمان بازی کردن در آرسنال نیز گفت: " زمانی که وارد این جا شدم بازوبند کاپیتانی به من داده شد. من از آرسن ونگر پرسیدم که آیا اشتباهی رخ داده که او در جواب گفت : نه شما کاپیتان تیم هستید. این یک احساس باورنکردنی بود. من مدت زمان زیادی اینجا نبودم اما اعتماد زیادی به من شد."

دیدگاه‌ها