کد خبر : 1660549 | 17 دی 1398 ساعت 20:22 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهراب و شاگردان با توپ پر آمدند

شوت تماشایی احمد آل نعمه از میانه زمین در دقیقه 25، سه امتیاز شیرین را برای تیم سهراب بختیاری زاده به ارمغان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال خوزستان در نیم فصل با بازیکنانی قطع همکاری کرد و بازیکنانی نظیر سید محمد حسینی، علی کیانی فر و میلاد پاک پرور را به جمع خود اضافه کرد.

 

آنها امروز و در اولین بازی پس از تعطیلات نیم فصل در تهران به مصاف تیم پرمهره بادران رفتند و در نهایت این دیدار با تک گل احمد آل نعمه به سود آبی‌پوشان به پایان رسید. این مدافع با تجربه در دقیقه 25 روی یک ضربه ایستگاهی فوق العاده دروازه حریف را باز کرد تا سه امتیاز به حساب آبی های اهواز ریخته بشود. البته این نکته را باید یادآور شد که آبی های اهواز از دقیقه 65 با اخراج علی کیانی‌فر ده نفره به بازی ادامه دادند، در حالیکه علی خلیلی خطایی مرتکب شده بود اما داور کارت دوم را به کسانی فر داد تا استقلال خوزستان را ده نفره کند، در ادامه نیز سلطانی مهر، یکی از تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض از کنار زمین اخراج شد.

 

1467598

 

استقلال خوزستان ترکیب تیمش را در این بازی اینگونه اعلام کرد: فرزین گروسیان، سید محمد حسینی، احمد آل نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، علی هلیچی، حکیم نصاری ، علی کیانی فر، میلاد پاک پرور، علی عادلی، امین طاهری و امید لطیفی.

 

1467599

 

آبی های اهواز که در آخرین دیدار خود در لیگ یک پیش از تعطیلات برابر آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسیدند، با این برد 19 امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول صعود کردند تا شاگردان سهراب بختیاری زاده در اولین قدم محکم عزم و اراده خود را نشان بدهند و برای رسیدن به جایگاه بالایی تلاش کنند. شاید اگر این تیم از ابتدا زیر نظر این سرمربی جوان بود، اکنون استقلال خوزستان وضعیت دگرگونی نسبت به حال داشت اما قطعا بازیکنان استقلال‌خوزستان تمام تلاش خود را برای صعود می‌کنند تا بتوانند به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها