کد خبر : 1660867 | 19 دی 1398 ساعت 12:15 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

با یک دقیقه سکوت به دلیل حوادث اخیر

آغاز متفاوت مربی محبوب لیگ برتری با تیم جدید(عکس)

مریم ایراندوست در تیمی به غیر از ملوان کار خود را در لیگ برتر بانوان کار خود را ادامه می دهد. او در ابتدای پیوستن به تیم جدیدش متفاوت ترین شروع را داشت. یک دقیقه سکوت به دلیل حوادث اخیر در تمرین تیم کرجی.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی محبوب انزلی چی ها پس از چند سال بالاخره از این تیم جدا شد تا در تیمی به غیر از ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران کار خود را ادامه دهد. 


سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که این روزها با هدایت تیم هیات فوتبال البرز در لیگ برتر حضور خواهد داشت تمرینات خود را با این تیم با رسم یک دقیقه سکوت آغاز کرد. 

 

1468113

 

1468112


مریم ایراندوست در این باره می گوید: متاسفانه حوادث غم انگیز فراوانی در روزهای اخیر در ایران اتفاق افتاد. اتفاقاتی که یکی از آنها کافی بود تا همه ما غرق در ناراحتی شویم اما حالا می بینیم که هر روز خبر ناخوشایندی به گوش مان می رسد و تعدادی از هموطنانمان از دنیا می روند. کمترین کاری که ما می توانستیم برای نشان دادن اندوه مان کنیم همین یک دقیقه سکوت پیش از آغاز تمرین بود امیدوارم خداوند به همه ما، علی الخصوص خانواده های درگذشتگان صبر عطا فرماید. 


حالا ایراندوست پس از حضور در تیم هیات فوتبال البرز در کنار یکی از خوشنام ترین شاگردان خود یعنی سارا قمی قرار گرفته و به دنبال این است تا باز هم به مانند سال های قبل به همراه تیمش یکی از هجومی ترین تیم های لیگ برتر را بسازد.


تا پایان دور رفت بازی های لیگ برتر بانوان، تیم هیات فوتبال البرز تنها موفق به کسب 13 امتیاز شده و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ قرار گرفته است.

عکس ها: حامد عراقی

1468115

 

1468114

دیدگاه‌ها