کد خبر : 1660880 | 19 دی 1398 ساعت 11:34 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم ناراضی میلان شاگرد مورینیو می شود؟

با بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به میلان، حالا کریستوف پیانتک می تواند این تیم را ترک کند.

مهاجم ناراضی میلان شاگرد مورینیو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل بود که کریستوف پیانتک بعد از سپری کردن یک نیم فصل رویایی در جنوا راهی میلان شد و شروع این ستاره جوان لهستانی در سن سیرو به قدری درخشان بود که به نظر می رسید مشکلات روسونری در خط حمله بعد از چند فصل در حال حل شدن است.

 

1457982

 

اما در ادامه مسیر کریستوف پیانتک دچار افت شدیدی شد و این مهاجم 24 ساله حالا در فصل جاری تنها موفق به زدن چهار گل شده که سه تای آن نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است. استفانو پیولی، سرمربی میلان اعتقاد چندانی به کریستوف پیانتک ندارد، اما با این شرایط تیمی حاضر به پرداخت رقم 35 میلیون یورو که میلان یک سال قبل برای جذب این بازیکن داد نیز نخواهد بود.

 

اما کالچومرکاتو مدعی شد تاتنهام می تواند مقصد بعدی کریستوف پیانتک در فصل زمستان باشد. با توجه به مصدومیت احتمالا دو ماهه هری کین و دوری او از میادین در این مقطع دشوار فصل، ژوزه مورینیو خواهان جذب یک مهاجم جدید شده و پیانتک ممکن است لباس اسپرز را بر تن کند. البته آستون وبلا نیز خواهان جذب پیانتک شده، اما احتمالا ترجیح ستاره لهستانی یک پروژه بزرگ تر خواهد بود. با انتقال زلاتان به میلان، ستاره سوئدی احتمالا تبدیل به مهاجم ثابت میلان می شود و در این شرایط، قرار گرفتن نام کریستوف پیانتک در ترکیب اصلی دشوارتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها