کد خبر : 1660949 | 19 دی 1398 ساعت 17:55 | 81.7K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث جوان پرسپولیس؛ چشم انتظار اعتماد (عکس)

سه بازیکن جوان شاخص پرسپولیس، احسان حسینی، سعید حسین پور و مهدی عبدی هستند که امیدوارند در نیم فصل دوم بیش از این ها به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در شرایطی تمرینات خود را دنبال می‌کنند که بازیکنان جوان این تیم انگیزه بالایی برای نیم فصل دوم دارند. در نیم فصل نخست گابریل کالدرون به چند نفر از این فوتبالیست های جوان میدان داد که در این بین مهدی عبدی درخشش بیشتری داشت و توانست در بازی دربی نیز گلزنی کند اما دیگر بازیکنان یا فرصت کافی نداشتند یا این که عملکرد خوبی را از خود نشان ندادند.

 

سعید حسین‌پور که پیش بینی می‌شد پدیده این فصل قرمزها باشد، در بازی های پیش فصل یکی از عناصر اصلی تیم بود اما تعدد بازیکنان باتجربه و همچنین شرایط پرسپولیس باعث شد تا او نیز از ترکیب دور بماند اما این بازیکن هم تمام تلاشش را می کند تا در نیم فصل دوم اولین بازی خود در لیگ نوزدهم را انجام دهد.

 

1468196

 

اما کار احسان حسینی مدافع سرخ ها به مراتب سخت تر است. این مدافع وسط که در دوران برانکو چند بازی انجام داد، رقبای سرسختی چون شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان را دارد و بعید است به این سادگی ها به کار گرفته شود.

 

علاوه بر این بازیکنان آریا برزگر، محمد حسینی و... نیز هستند که امیدوارند مورد توجه کادرفنی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها