کد خبر : 1661310 | 21 دی 1398 ساعت 19:59 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

6 ماه انتظار برای عملی شدن یک وعده

چرا برترین‌های لیگ بسکتبال معرفی نشدند؟

بعد از گذشت 9 ماه از پایان لیگ برتر بسکتبال در دوره قبلی، هنوز وعده فدراسیون برای معرفی برترین‌ها عملی نشده است.

چرا برترین‌های لیگ بسکتبال معرفی نشدند؟

 

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بسکتبال در فصل 98-99 از نیمه هم گذشته و با حضور 14 تیم این روزها در جریان است. البته که بعد از پایان مرحله گروهی، 8 تیم برتر در مرحله پلی‌آف برای تعیین قهرمان به مصاف هم می‌روند.


با این حال اتفاقی که در ماه‌های اخیر انتظارش را داشتیم تاکنون رخ نداده است. فستیوال سبد طلایی که بعد از لیگ 96-97 با برنامه ریزی مناسبی و مراسم منظم و شیک برگزار شد، در سال 98 هنوز برگزار نشده است.


این فستیوال به معرفی برترین‌های لیگ برتر بسکتبال می پرداخت و زیر نظر فدراسیون بسکتبال هم برگزار می‌شد، اما به نظر می‌رسد دیگر برای برگزاری دومین دوره این فستیوال و معرفی برترین های لیگ سال 97-98 که با قهرمانی پالایش نفت آبادان به پایان رسید، دیر شده باشد.


جالب است بدانید این فستیوال قرار بود در تیرماه امسال برگزار شود که به گفته رییس فدراسیون بسکتبال به خاطر همزمانی با ورود کاپ جام جهانی به تهران به تعویق افتاد.


رامین  طباطبایی در گفت‌وگویی که 26 تیرماه سال 98 با "ورزش‌ سه" انجام داد، وعده داده بود بعد از بازگشت تیم ملی از اردوی آماده‌سازی و پیش از اعزام به جام‌جهانی برترین‌های لیگ معرفی شوند.


حالا با گذشت نزدیک به 6 ماه از آن مصاحبه همچنان خبری از برگزاری این مراسم نیست و رییس فدراسیون هم در آخرین گفت‌و‌گوی خود بازهم وعده داده فستیوال طلایی برگزار خواهد شد؛ اما به نظر می‌رسد دیگر این وعده‌ها هم جذابیتی برای اهالی بسکتبال ندارد.

دیدگاه‌ها