کد خبر : 1661413 | 22 دی 1398 ساعت 12:27 | 176.6K بازدید | 0 دیدگاه

استوکس بازیکن تحت قرارداد ما است

ادعای تراکتور درباره گزینه زمستانی پرسپولیس

معاون حقوقی تراکتور اعلام کرد آنتونی استوکس با این باشگاه تحت قرارداد است و هر تیمی او را بخواهد باید با تراکتور مذاکره کند.

ادعای تراکتور درباره گزینه زمستانی پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، در بین اخبار نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال یکی از چهره های خارجی که شایعه بازگشتش به فوتبال ایران مطرح شده آنتونی استوکس است. ستاره بریتانیایی که ابتدای لیگ هجدهم به تراکتور پیوست و بازی های خوبی نیز برای این تیم انجام داد. این مهاجم اما رفته رفته درگیر حواشی و اتفاقاتی شد که تا پایان فصل نیز با مسئولان تراکتور در اختلاف بود و نتوانست بازی های خوبش را تکرار کند.


درباره استوکس گفته می شود که این مهاجم اسکاتلندی یکی از بازیکنان مد نظر مسئولان پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم است. حتی شنیده شده که مسئولان پرسپولیس با او مذاکراتی نیز داشته اند و احتمال دارد او طی روزهای آینده به ایران بیاید.


این اتفاق در حالی رخ داده مسئولان تراکتور نسبت به استوکس از مدت ها قبل ادعا دارند. تراکتوری ها مدعی اند این مهاجم تحت قرارداد با انها است و عدم حضورش در تمرینات هم از ابتدای فصل جاری تخلف بوده است. حتی ابتدای فصل که استوکس با باشگاه آدنا اسپور قرارداد امضا کرد مسئولان تراکتور نامه نگاری های لازم را با این باشگاه ترکیه ای انجام دادند و اخطار دادند که استوکس تحت قرارداد با تیم تبریزی است. از این رو آدنااسپور نیز قرارداد استوکس را لغو کرد.


حالا هم مدیران تراکتور مدعی هستند هر باشگاهی بخواهد با استوکس مذاکره کند، باید ابتدا با باشگاه تبریزی وارد مذاکره شود. مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «استوکس از منظر خودش اعلام فسخ قرارداد کرده و رفته اما ما این مساله را قبول نداریم. همانطور که دیدید باشگاه آدنا اسپور ترکیه هم بعد از مطلع شدن از قرارداد این بازیکن با تراکتور تصمیم به لغو قراردادش گرفت. از سوی دیگر ما درباره استوکس و همچنین لی اروین به فیفا شکایت کردیم. آنها از ما اسناد و مدارک خواستند که ارائه دادیم و منتظر اعلام حکم هستیم. در این پرونده ما کاملا نسبت به وکلای استوکس اسناد برتر را داریم و اعتقاد داریم حکم فیفا به زودی به سود ما صادر می شود و او باید غرامت سنگینی پرداخت کند.»


وی درباره مذاکره باشگاه های دیگر با استوکس عنوان کرد: «طبیعتا استوکس بازیکن ما است و هر باشگاهی او را بخواهد باید با ما مذاکره کند و رضایت تراکتور را بگیرد. اگر باشگاه های دیگر استوکس را جذب کنند و چند وقت بعد فیفا او را محکوم کند طبیعتا باشگاهی که او را به خدمت گرفته نیز متضرر می شود.»


کاراندیش صحبت هایش را اینطور به پایان برد: «باید نکته ای را هم بیان کنم. اینکه بازیکنان اسکاتلندی و انگلیسی با توجه به روحیات و خلق و خوبی که دارند، به کار فوتبال ایران نمی آیند و نمی توانند کارساز باشند. خصوصا بازیکنی مثل استوکس که مشکلات روحی و روانی دارد و حکم قضایی در انگلیس هم علیه او صادر شده است.»

دیدگاه‌ها