کد خبر : 1662343 | 26 دی 1398 ساعت 11:52 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

با اشتیاق منتظر کار با پوریا هستیم

یک ایرانی سرمربی نوجوانان بریزبن استرالیا شد

باشگاه بریزبن استرالیا هدایت تیم زیر 16 ساله های خود را به یک مربی ایرانی سپرد و از این تصمیم ابراز شادمانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیگ فوتبال استرالیا در رده های مختلف خود را برای ورود به فصل جدید آماده می کند باشگاه بریزبن روور به صورت رسمی از همکاری با پوریا نبی خبر داد و مدعی شد سکان هدایت تیم زیر 16 ساله های این باشگاه به مربی با دانش ایرانی سپرده شده است.


در پیامی که سایت رسمی باشگاه بریزبن در معرفی کادر فنی تمامی رده های سنی منتشر کرده در خصوص همکاری با مربی خوش فکر و جوان ایرانی آمده است:« ما در بریزبن روور بسیار هیجان زده هستیم که تجربه کار با شخصی همچون پوریا نبی را در کادر مربیگری خود به دست می آوریم. مربی بسیار معتبر با تجربه کار در فوتبال حرفه ای ایران و همچنین دستیاری مارچلو لیپی در چین».


در ادامه این پیام باشگاه استرالیایی با اشاره به مدارک مربی ایرانی نوشت:«پوریا دانش گسترده ای در فوتبال پایه دارد که زمینه ساز رشد و پیشرفت استعدادها می شود. او همچنین در توسعه آنالیزهای فوتبالی بعد از سال ها کار در سیستم GPS حالا به تجربیات ارزنده ای رسیده است. "پوریا" نه تنها در فوتبال از اعتبار خوبی برخوردار است بلکه دارای مدرک دکترای رهبری در تیم های ورزشی حرفه ای نیز هست. مدرک کارشناسی ارشد فلسفه (روانشناسی کاربردی در ورزش) ، مهندسی و مهندسی صنایع نیز در کارنامه او دیده می شود. ما مشتاقانه منتظر مربیگری پوریا در تیم U16 خود برای فصل آینده هستیم».

 

1469959

دیدگاه‌ها