کد خبر : 1662594 | 28 دی 1398 ساعت 09:46 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

زیر بار این قضیه نخواهیم رفت؛

انصاری فرد: میزبانی را بگیرند انصراف می‌دهیم

انصاری‌فرد می‌گوید اگر قرار باشد میزبانی از ایران گرفته شود، آن‌ها از این مسابقات انصراف می‌دهیم.

انصاری فرد: میزبانی را بگیرند انصراف می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری فرد در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر درباره تعلیق میزبانی ایران اظهار داشت: این موضوع قطعی نیست. در کمیته مسابقات این تصمیم گیری شده است. متاسفانه به خاطر این که اکثر کارکنان AFC هندی هستند و البته هند هم حرفی برای گفتن در فوتبال ندارد و کویتی ها که متاسفانه همیشه در مسائل سیاسی دست به دامن ایران بوده، حالا سر بلند کرده و این پیشنهاد را داده. این به کمیته اجرایی می‌رود و ما باید پیش‌گیری کنیم و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد. الان هم جلسه داریم تا موضع قطعی پیدا کنیم و بتوانیم جلوی این رفتار را بگیریم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جلسه پیش رو گفت: با وزیر ورزش و با آقای علی‌نژاد معاون ایشان جلسه خواهیم داشت.

 

انصاری فرد درباره موضع باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر این اتفاق بیفتد ما شرکت نمی‌کنیم. از دید باشگاه و ملی، میتوانم بگویم پرسپولیس جایگاه ویژه در آسیا دارد و ما پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم. در فینال باشگاه های آسیا آقای اینفانتینو تعجب کرده بود. هواداران نهایت احترام را گذاشتند و نهایت خویشتن داری را نشان دادند نمی‌شود این را نادیده گرفت. شعار کنفدراسیون فوتبال آسیا این است که مسائل سیاسی نباید وارد فوتبال شود که الان شده است‌. مسائل جذب تماشاگر هم با این کار در تناقض است و این یک ضربه به آبروی AFC و فیفا است. شما چطور می‌توانید تیم هایی که در تهران و شهرستان هوادار دارند را محروم کنید؟

 

وی افزود: ایران جزو امن ترین کشورهای غرب آسیا و منطقه است. در عربستان با جنگی که با یمن دارد ممکن است هر لحظه پهپادهای یمنی عربستان را بزنند اما ما که داخل جنگی نیستیم و مشکلی هم نداریم. خود عراق هم وضعیتش همینطور است اما عربستان و عراق می‌توانند ما نه؟ این نشان می‌دهد بحث سیاسی مطرح است و ما نباید زیر بار این داستان برویم چون هرچقدر عقب برویم این ها جسارت بیشتری نشان می‌دهند و به نظرم فیفا باید عاقلانه و به دور از مسائل سیاسی برخورد کند. فیفا آبرو و اعتبار خود را زیر سوال میبرد. فیفا و AFC باید از این آزمون سربلند بیرون بیایند چون ابرو و اعتبارشان در خطر است.

دیدگاه‌ها