کد خبر : 1663983 | 04 بهمن 1398 ساعت 19:55 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی در انتظار استقبال ویژه پرسپولیسی ها

یحیی گل محمدی امیدوار است هواداران تیم پرسپولیس از اولین بازی او در نیم فصل دوم، استقبال خوبی داشته باشند.

یحیی در انتظار استقبال ویژه پرسپولیسی ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور خواهد بود. این نخستین دیدار رسمی قرمزهای تهران با هدایت یحیی گل محمدی است که حساسیت بسیار زیادی برای این تیم و البته سرمربی جدیدش دارد؛ مردی که دو فصل پیش در تیم تراکتور حضور داشت و اتفاقا کشمکش هایی را هم با هواداران این تیم تجربه کرد.

 

در لیگ دوازدهم پس از این که یحیی جای ژوزه را گرفت، هواداران پرسپولیس استقبال بیشتری از بازی های این تیم انجام دادند و در آخرین مسابقه نیز با حمایت 100 هزار نفری خود، گل محمدی را بدرقه کردند. حالا این سرمربی باتجربه در بازگشت به خانه، امیدوار است که هواداران پرسپولیس حضور پرتعدادی در ورزشگاه داشته باشند و خاطره خوبی را در اولین مسابقه ثبت کنند.

 

این در حالی است که البته هنوز تعداد زیادی از بلیت های جایگاه هواداران پرسپولیس باقی مانده و احتمال دارد با این روند، تراکتوری ها بیش از 10 درصد استادیوم را مال خود کنند. باتوجه به حساسیت این بازی، طرفداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی با انتشار فراخوان هایی به دعوت از یکدیگر برای حضور در استادیوم پرداخته اند و به همین خاطر پیش بینی می‌شود، ورزشگاه آزادی یکی از روزهای شلوغ خود را تجربه کند.

 

در نیم فصل نخست باتوجه به ماجراهای مختلف، کمتر پیش آمد که ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد و حتی در بازی دربی هم نزدیک به نیمی از صندلی های استادیوم بلیت فروشی نشد. باید دید در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی رخ می دهد و آیا فضا برای حضور هواداران تهرانی مهیا خواهد شد یا نه؟

 

نکته مهم این که در بازی پرسپولیس - تراکتور نیز بلیت فروشی کاغذی انجام نخواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این مسابقه از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی به انجا خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها