کد خبر : 1664866 | 08 بهمن 1398 ساعت 10:14 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

محصص هم اوکی داد؛ مربی ایرانی برای تیم ملی

مرتضی محصص – رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال که برای تحلیل بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا به تایلند رفته بود تمام و کمال موافق حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی تیم ملی است.

محصص هم اوکی داد؛ مربی ایرانی برای تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که با صعودتیم های کره جنوبی، عربستان، استرالیا و ژاپن به المپیک همراه بود؛ گفت:«موفقیت تیم های کره جنوبی و ازبکستان حاصل یک یا دو سال فعالیت نیست. می بینید که این دو تیم با مربی بومی به فینال رسیدند و کره جنوبی هم قهرمان شد. در بین 16 مربی حاضر در مسابقات تنها 6 مربی خارجی بودند و 10 کشور آسیایی به مربی بومی اعتماد کردند. خود من یک سال در کره جنوبی کار کرده ام همچنین دوره های مربیگری در عربستان داشتم. توجه خوبی در این کشورها به رده های پایه شده و برنامه ریزی مناسب منجر به موفقیت در این سطح می شود.»

 

او دیدگاه خود را در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی هم به فدراسیون فوتبال ارایه داده است و از مربی ایرانی برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی دفاع کرد. دیشب سخنگوی فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد تصمیم نهایی بر استفاده از مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی است.

 

قرار است در هفته آتی سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شود.

دیدگاه‌ها