کد خبر : 1665006 | 08 بهمن 1398 ساعت 18:33 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی در دوراهی سپاهان و تیم ملی! (عکس)

تمرین امروز سپاهان در شرایطی برگزار شد که حالت ویژه ای در آن جریان داشت.

قلعه‌نویی در دوراهی سپاهان و تیم ملی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینکه امیرقلعه نویی به عنوان یکی از گزینه های ایرانی هدایت تیم ملی مدنظر مسئولان فدراسیون فوتبال است و برخی از آنها با باشگاه سپاهان نیز صحبت کرده اند، دیگر خبر جدیدی به شمار نمی آید ولی انتشار این خبر امیرقلعه نویی سرمربی کارکشته و باتجربه سپاهانی ها را در شرایط ویژه ای قرار داده است.


امیرقلعه نویی در ابتدای لیگ هجدهم هدایت سپاهان را برعهده گرفت و مهم ترین رقیب پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی بود؛ رقابتی که در نهایت با کسب عنوان دومی خاتمه یافت. سرمربی سپاهان اما برای کسب قهرمانی ناامید نشد و لیگ نوزدهم را قدرتمندتر از لیگ هجدهم آغاز کرد و هدفی جز کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها در سر ندارد.


در این میان اما انتشار خبری که احتمال خروج امیرقلعه نویی از تیم را موجب می شود و پروژه او را در سپاهان ناتمام می گذارد، سبب شده تا او در وضعیت ویژه ای قرار بگیرد و هواداران سپاهان هم فشار زیادی برای رد پیشنهاد تیم ملی به قلعه نویی وارد کرده اند.

 

1473609

 

1473608


با این حال به نظر می رسد که سه طرف این مذاکره یعنی فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان و امیرقلعه نویی در حال کار کردن روی یک راه حل مشترک هستند تا او در سه ماه آینده هدایت تیم ملی و سپاهان را به صورت توامان در اختیار داشته باشد.


تیم ملی در راه جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023، 4 دیدار دیگر در مرحله اول مقدماتی پیش رو دارد؛ چهار دیداری که در آنها به چهار پیروزی برای صعود نیاز داریم و همین کار مربی آینده تیم ملی را سخت تر و چالش برانگیزتر هم می کند.


در نهایت باید آنطور که مسئولان فدراسیون فوتبال قول داده اند، چند روز دیگر صبر کنیم تا ببینیم چه فردی جانشین وارک ویلموتس بلژیکی می شود و تیم ملی ایران را از سردرگمی خارج می کند.


عکس ها از ابوالفضل ناظوری

دیدگاه‌ها