کد خبر : 1665585 | 11 بهمن 1398 ساعت 18:35 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان: تعویض ما کاملا تاکتیکی بود

بازیکن بعد از تعویض نمی‌گوید قربان شما بروم!

مربی تراکتور در خصوص اعتراض تیموری به تعویضش گفت: بازیکن بعد از تعویض نمی‌گوید قربان شما بروم!

بازیکن بعد از تعویض نمی‌گوید قربان شما بروم!

به گزارش "ورزش سه" ساکت الهامی سرمربی تیم تراکتور به دلیل اخراج مقابل پرسپولیس امروز محروم بود و حق حضور در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن را نداشت. علیرضا پژمان دستیارش را به نشست خبری فرستاد و گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم و خیلی زحمت کشیدیم و سه امتیاز را گرفتیم. حریف برای مساوی آمده بود و 10 نفره دفاع می‌کرد. نتوانستیم در این شرایط بازی تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم و توپ را به کناره ها بودیم و روی سانتر توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز را بگیریم. زمین مسابقه خیلی نامطلوب بود. از مسئولان درخواست کردیم که زمین را برای تمرین به ما بدهند که این اتفاق رخ نداد و در نهایت مجبور شدیم توپ را به کناره بردیم و سه امتیاز را گرفتیم.


پژمان در مورد بازیکنان جدید تیم تراکتور، گفت: بازیکنان جدیدمان خوب عمل کردند و توانستند آنچه در تمرین اجرا کردیم در میدان پیاده کنند. به بازیکنان تاکید کردیم که در کناره ها خطایی به حریف ندهیم ولی بر اثر فشار حریف مجبور شدیم خطا بدهیم،  ذوب آهن نیز در نهایت روی یکی از این ارسال ها به گل رسید.


مربی تیم تراکتور در مورد اینکه فخرالدینی کیفیت لازم را در بازی امروز نداشت و رضا اسدی هم به دلیل محرومیت غایب بود، گفت: میلاد به نظرمان کاری که سرمربی خواست را اجرا کرد و در نیمه دوم آزادش کردیم و برای ما بازی او قابل قبول بود، شاید بخاطر کیفیت زمین بود گاهی خوب بازی نکرد. رضا اسدی در میانه میدان می‌توانست تاثیرگذار باشد اما بازیکنان جایگزین توانستند جای خالی او را پر کردند.


پژمان در مورد تعویض میثم تیموری گفت: تعویض کاملا تاکتیکی بود و توانستیم از کناره ها حمله کنیم و به گل برسیم.


وی در مورد حضور هواداران تراکتور عنوان کرد: آنها همیشه حامی ما بودند و یار دوازدهم ما بودند و دست همگی آنها را می‌بوسیم که در این سرما به ورزشگاه آمدند.


پژمان در مورد مصدومیت رشید مظاهری گفت: رشید در نیمه اول تکل زد که ناخن پایش ضرب دید و مصدومیت جزیی داشت.


مربی تراکتور در مورد اعتراض میثم تیموری به تعویض گفت: بازیکن بعد از تعویض نمی‌گوید قربان شما بروم! اگر بخاطر تفکر تاکتیکی سرمربی تعویض صورت بگیرد مشکلی وجود ندارد. تیموری باید درک کند تعویض تاکتیکی انجام داده و باید مطیع سرمربی باشد و نباید اعتراض کند.

دیدگاه‌ها