کد خبر : 1665974 | 13 بهمن 1398 ساعت 09:57 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل واران:

مندی هنوز نمی تواند اسپانیایی صحبت کند!

رافائل واران، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تمجید از دو هم وطن خود یعنی فرلان مندی و کریم بنزما پرداخت.

مندی هنوز نمی تواند اسپانیایی صحبت کند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در حساس ترین جدال هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و در نهایت موفق شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کرده باشد.

 

تک گل رئال مادرید در بازی دیروز روی پاس فوق العاده فرلان مندی و ضربه دقیق کریم بنزما به ثمر رسید؛ موضوعی که باعث شد رافائل واران در پایان بازی به تمجید از مدافع جوان و تازه وارد رئال بپردازد. واران در تمجید از عملکرد مندی گفت: " قدرت فیزیکی او شگفت انگیز است. "او بسیار خوب است و به ما اجازه می دهد تا در مسابقات تلاش زیادی انجام دهیم. قدرت مندی در دفاع است اما او به ما در همه نقاط زمین کمک می کند. مندی هنوز اسپانیایی صحبت نمی کند اما کریم و من به او کمک می کنیم."

 

 

1474956

 

 

واران در رابطه با پیروزی رئال در دربی مادرید و اهمیت آن نیز گفت: " این یک پیروزی مهم و سخت بود. من فکر می کنم که بعد از عملکرد بد در نیمه اول، شرایط در نیمه دوم تغییر کرد. داشتن توانایی تغییر و بازی با سیستم های مختلف و بازیکنان مختلف یکی از نقاط قوت ما است."

 

 

1474955

 

 

واران در پایان در مورد عملکرد بنزما نیز گفت: " او مهاجم بزرگی است و می دانست که مقابل اتلتیکو فرصت های زیادی نخواهد داشت و تنها موقعیت خود را تبدیل به گل کرد. برای او خوشحال هستم."

دیدگاه‌ها