کد خبر : 1666149 | 13 بهمن 1398 ساعت 19:56 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

هر کس می‌تواند برود 700 هزار دلار را از فیفا بگیرد

نبی: هیات مدیره در رکاب انصاریفرد است

عضو هیات مدیره پرسپولیس در گفتگو با اصحاب رسانه، به سوالات در خصوص حواشی اخیر این تیم پاسخ داد.

نبی: هیات مدیره در رکاب انصاریفرد است

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی نبی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به سوالات پرتعداد خبرنگاران سیاست جالبی را در نظر گرفت. وی در واکنش به اینکه برخی رسانه‌ها مدعی شده اند او به صورت چراغ خاموش فعالیت خود را برای حضور در انتخابات دنبال می‌کند اینطور گفت: تا یار که را خواهد و میلش به که باشد!


عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص گلایه و اعتراض بازیکنان این تیم به مشکلات مالی گفت: در جلسات هیات مدیره آقای انصاریفرد حضور دارند، هیات مدیره هم نه از الان که از قدیم در رکاب ایشان بوده است. اگر مشکل مالی هست، چون در بحث اجرا من دخالت نمی کنم از خود ایشان باید بپرسید. در جلسه آخری که داشتیم ایشان اعلام کردند کارها را دنبال می کنند. کارگزار مشخص شده و آنها هم تلاش می کنند. آقای انصاریفرد به شدت دنبال این کار است و حداقل 16 ساعت برای موفقیت تیم کار می کنند. ما دربی را داریم و بازیکنان، اعضای هیات مدیره و ... باید کمک کنیم تا شرایط بهتر شود.


نبی در خصوص اینکه آیا هیات مدیره نباید در تعامل با مدیرعامل باشگاه باشد گفت: چرا همینطور است. همین شرکت آتیه داده پرداز که آمد با مصوبات هیات مدیره بوده است. هر مصوباتی که جنبه اقتصادی یا استراتژیک داشته باشد با نظر هیات مدیره است.


عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره اینکه باشگاه چشم به مطالبات مالی خود از فیفا در خصوص بازیکنان در جام جهانی و همچنین انتقال علیرضا بیرانوند دوخته تا برخی مشکلات مالی و ارزی خود در قبال بازیکنان و کادرفنی را برطرف کند و آیا این موضوع محق خواهد شد گفت: ما یک وکالت به شما می دهیم تا بروید از فیفا 700 هزار دلاری که می خواهیم را بگیرید و بیاورید!

دیدگاه‌ها