کد خبر : 1666199 | 14 بهمن 1398 ساعت 02:10 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

شانس های زیادی به حریف دادیم

ستین: می توانستیم 8-3 پیروز شویم

کیکه ستین سرمربی بارسا معتقد است که تیمش شایسته کسب پیروزی پرگل تری برابر لوانته بود.

ستین: می توانستیم 8-3 پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ با دو گل آنسو فاتی موفق شد لوانته را 2-1 شکست دهد. بارسا در نیمه اول بازی بهتری ارائه داد ولی در نیمه دوم کمی تحت تاثیر بازی شجاعانه لوانته قرار گرفت و با گلی که دقیقه 92 دریافت کرد، در نهایت به یک برد خفیف رضایت داد.

 

 

1475281

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از خیلی چیزها در این بازی راضی هستم ولی نه از همه چیز. شوت های زیادی به سمت دروازه ما زدند. نیمه اول خیلی خوب بودیم و معتقدم می توانستیم بیش از دو گل بزنیم. در نیمه دوم کنترل میدان را از دست دادیم و موقعیت های زیادی به لوانته دادیم ولی در مجموع این یک پیروزی تیمی بود.»

 

ستین ادامه داد:« دادن این همه موقعیت به حریف من را نگران می کند چرا که همیشه حس‌ام این بود که گل دریافت خواهیم کرد. ما هم موقعیت های زیادی داشتیم و شاید بازی می توانست 8-3 خاتمه یابد. در هر صورت مهم کسب پیروزی و سه امتیاز بود.»

 

 

1475271

 

 

آنسو فاتی:« او پسری در حال پیشرفت است و پتانسیل بالایی دارد. آنسو وظایفش را به درستی انجام می دهد و امشب با دبل خود رکوردشکنی کرد. فاتی کمک کرد این بازی را پیروز شویم و حتی در کارهای دفاعی هم شرکت کرد که دیگر نکته مهم نمایش امشب او بود.»

 

بازی با سه دفاع:« این را رد نمی کنم. فصلی طولانی در پیش است و بسته به حریف مقابل، تاکتیک را انتخاب می کنم. فعلا در حال شناخت تیم هستم. مطمئنا در ادامه و با بیشتر شدن اطلاعاتم، تغییرات بیشتری خواهید دید.»

 

هفته دشوار:« بازی بعدی برابر بیلبائو در کوپا دل ری، بسیار مهم است. در بارسا همیشه باید پیروز شوید و ما موظف به صعود به نیمه نهایی هستیم. بازی برابر حریفی دشوار و در سن مامس خواهد بود که همیشه کار را پیچیده می کند. سپس بازی های بعدی از راه می رسند که همگی حیاتی هستند.»

 

دیدگاه‌ها