کد خبر : 1666777 | 16 بهمن 1398 ساعت 18:04 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

در اتفاقی جالب توجه

مدافع بارسا صبح در دادگاه، شب در سن مامس!

ساموئل اومتیتی در اتفاقی عجیب فردا صبح در دادگاهی در بارسلون حاضر خواهد شد و سپس راهی بیلبائو می شود تا بارسا را برابر اتلتیک همراهی کند.

مدافع بارسا صبح در دادگاه، شب در سن مامس!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فرانسوی و 26 ساله بارسلونا بر اثر یک مشکل ملکی در دادگاه حاضر خواهد شد. طرف دیگر این اتفاق خواستار خسارت 183 هزار یورویی شده است؛ این اتفاق در مورد یک ملک ساحلی واقع در ایالت کاتالونیا رخ داده است.

 

 

1468109

 

 

با این وجود اومتیتی پرداخت چنین مبلغی را قبول نمی کند چرا که او معتقد است این مبلغ بیش از حد سخت گیرانه است. او  روز پنج شنبه 6 فوریه در دادگاه حاضر خواهد شد زمان مشخص شده به این معناست که ستاره فرانسوی تمرین فردا صبح بارسلونا را از دست خواهد داد.

 

 

 

1445323

 

 

با این وجود اومتیتی می تواند بعد از حضور در دادگاه بلافاصله به بیلبائو سفر کند تا در لیست بارسا برای بازی برابر اتلتیکو بیلبائو در کوپا دل ری حضور داشته باشد. ستاره فرانسوی در آخرین بازی بارسا که با پیروزی 2-1 این تیم برابر لوانته به پایان رسید، روی نیمکت نشسته بود چرا که ستین کلمنت لنگله و جرارد پیکه را به او ترجیح داده بود. با این وجود ستاره ۲۶ ساله بارسا امیدوار است که همچون گذشته به ترکیب ثابت آبی اناری ها بازگردد.  

دیدگاه‌ها