کد خبر : 1666784 | 16 بهمن 1398 ساعت 18:08 | 92.9K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال دربی را 2+11 نفره استارت می زند

اکران فیلم «رییس» با کارگردانی فرهاد مجیدی!

سرمربی استقلال با آوردن دو کودک که قبلا آنها را رییس خطاب کرده بود حال و هوای خاصی به آخرین تمرین تیمش قبل از بازی با پرسپولیس داد.

اکران فیلم «رییس» با کارگردانی فرهاد مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، شاید تعداد افراد غیر مسوولی که توانسته اند تمرین یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس را یک روز قبل از دربی ببینند کمتر از انگشتان یک دست باشد، پس امیرحسین و حسین امروز افراد منحصر به فردی در فوتبال ایران محسوب می شوند و اتفاق هایی که امروز تجربه کرده اند را تا آخر عمر فراموش نخواهند کرد.


 
حسین و امیرحسین دو کودکی هستند که علاقه شان به استقلال و فرهاد مجیدی به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و البته به دست سرمربی جدید آبی ها رسید، فرهاد مجیدی پیش از بازی با الکویت و الریان آنها را با لقب رییس خطاب کرد و البته وعده داد خیلی زود آنها را ملاقات می کند.

 

1476006

 

1476011

 

امروز همان روز موعد بود، جایی که دقایقی قبل از شروع تمرین استقلال امیرحسین و حسین به مجموعه ورزشی انقلاب رفتند و با حضور در رختکن با استقبال فرهاد مجیدی روبرو شدند؛ آنها دقیقا سر میزی رفتند که کادرفنی استقلال در آن جلسات خود را برگزار می کنند و سرمربی جوان آبی ها با استفاده از لفظ روسای من از آنها خواست که بالای میز بنشینند، جایی که در جلسات خودش آنجا می نشست. مجیدی بعد از این اتفاق خودش در گوشه ای از میز نشست و از امیر و امیرحسین در مورد علاقه شان به فوتبال سوال کرد.

 

1476007

 

اما این تمام ماجرا نبود چراکه فرهاد مجیدی در پایان صحبت این دو کودک خردسال دو پیراهن شماره 7 با نام های خودشان به آنها هدیه کرد تا آخرین تمرین آبی ها قبل از بازی با پرسپولیس با حضور 20 بازیکن برگزار شود، 18 بازیکنی که قرار است در دربی بازی کنند و امیر و امیرحسین که قرار است در بازی فردا نفس شان پشت سر این تیم باشد.

 

1476004

 

1476005

 

هنگامی که تمرین استقلال آغاز شد و بازیکنان این تیم مشغول کارهای کششی و هوازی بودند، فرهاد مجیدی دقایقی با امیر و امیرحسین تمرین کرد تا آنها خود را عضوی از این تیم بدانند. در ادامه امیر و امیرحسین دقایقی با سایر بازیکنان تمرین گروهی انجام دادند و با آنها عکس یادگاری گرفتند تا روز فراموش نشدنی این دو کودک استقلالی به این شکل به پایان برسد.

 

1476008

 

1476013

 

آنچه مسلم است فرهاد مجیدی امروز کاری کرد که کمتر کسی آن را انجام می دهد و حالا فردا به جز هواداران استقلال نفس گرم این دو کودک محروم را هم پشت سر تیم خود خواهد داشت و آنها برای آبی ها در دیدار سرنوشت ساز فردا برابر پرسپولیس دعا خواهند کرد.

 

1476010

 

1476014

 

عکس: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها