کد خبر : 1666833 | 16 بهمن 1398 ساعت 23:20 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: هیچ وقت نخواستم به یونایتد بروم

کریستین اریکسن ستاره جدید اینتر که از تاتنهام به این تیم ایتالیایی منتقل شده درباره شایعات قبل از انجام انتقالش به اینتر صحبت کرده و می‌گوید هرگز قصد انتقال به منچستریونایتد را نداشته است.

اریکسن: هیچ وقت نخواستم به یونایتد بروم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن که در ماه ژانویه با ترک تاتنهام راهی تاتنهام شد و پیراهن اینترمیلان را به تن کرد درباره شایعات مربوط به نقل و انتقال خود در زمانی که هنوز بازیکن تاتنهام بود  صحبت کرده و ضمن اینکه پذیرفت در آن دوره با منچستریونایتد مذاکراتی داشته اعلام کرد که هرگز قصد نداشته به اولدترافورد منتقل شود.

 

1476056

 

اریکسن از سال گذشته و بعد از شکست تاتنهام مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان به صراحت گفته بود که قصد دارد این تیم لندن‌نشین را ترک کند. بعد از آن از چند تیم اروپایی و از جمله منچستریونایتد به  عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد و حتی اوایل گمان می‌رفت که شانس شیاطین سرخ برای جذب او بیشتر از سایرین باشد.

 

اما اریکسن حالا در این باره به بی‌بی‌سی گفت:" بله البته ما با منچستریونایتد صحبتهایی داشتیم و در این باره حرف زدیم که چه چیزهایی ممکن و چه چیزهایی غیرممکن است".

 

1476055

 

ستاره دانمارکی اینتر در ادامه گفت:" ولی در نهایت من شخصا به دنبال یک چالش جدید بودم و ماندن در لیگ برتر انگلیس برایم یک گزینه منطقی نبود. البته ماندن در تاتنهام هم می‌توانست یک گزینه باشد ولی من واقعا یک چالش جدید و بازی کردن در یک کشور جدید و یک لیگ جدید را می‌خواستم".

 

دیدگاه‌ها