کد خبر : 1667102 | 18 بهمن 1398 ساعت 14:03 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار اولین نمایش پیکان با ویسی

سرمربی سابق شاهین و استقلال خوزستان، از ساعاتی دیگر اولین حضور رسمی خود روی نیمکت پیکان را در تبریز پشت سر خواهد گذاشت.

در انتظار اولین نمایش پیکان با ویسی

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که برخلاف انتظار نتوانست در هفته‌های گذشته به نتایج مطلوبی دست یابد، در نهایت با حسین فرکی قطع همکاری کرد تا برای جستجوی امتیازات لازم برای بقا، با عبدالله ویسی برای ادامه بازی‌ها به توافق دست یابد.

 

سرمربی تازه وارد پیکان که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان را در کارنامه دارد هرچند فرصت کوتاهی برای آماده سازی تیم برای دیدار با ماشین سازی پیش رو داشته، بیشتر ترجیح داد از نظر روحی - روانی روی شاگردان خود کار کند و آنها را آماده این جدال حساس برای فرار از منطقه سقوط کرده است.

 

ویسی که اکنون با بهره بردن از خط هجومی قابل اعتنای تیمش، امیدوار است آنها همانند دیدار رفت و در شهرقدس بتوانند یک پیروزی بزرگ را به نام خود کنند، تنها دغدغه‌اش در سمت چپ دفاعی است؛ جایی که محمد ستاری به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است و در ترکیب پیکان حاضر نخواهد بود. ستاری در بازی رفت و در جریان پیروزی شش گله تیمش موفق شده بود با گرفتن یک پنالتی و ارسال یک پاس گل نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و باید دید در بازی امروز عبدالله ویسی چه تدبیری برای غیبت این بازیکن خواهد داشت.

 

سرمربی سابق شاهین بوشهر که در روزهای ابتدایی فصل جاری از این تیم جدا شده بود، طی روزهای اخیر با صحبت‌های انگیزشی خود در جمع بازیکنان پیکان به دنبال بالا بردن روحیه آنها برای فرار از منطقه سقوط بوده و دیدار با ماشین سازی که در منطقه امن جدول قرار گرفته، می‌تواند از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها