کد خبر : 1667492 | 20 بهمن 1398 ساعت 12:41 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرویزی؛ مدیر عامل تیم خوشه طلایی

ما دوم هستیم؛ لیگ برتری نشده ایم

تیم خوشه طلایی با پیروزی در خانه تیم رایکای بابل به رده دوم جدول صعود کرد و حالا یکی از دو گزینه صعود به لیگ برتر به‌شمار می رود.

ما دوم هستیم؛ لیگ برتری نشده ایم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پرویزی – مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در خصوص پیروزی تیمش در این بازی گفت: خوشبختانه دراین دیدار با وجود جوی که در فضای ورزشگاه وجود داشت تیم ما خوب بازی کرد و می توانست با بیش از یک گل پیروز شود. فحاشی ها علیه داور کمی کار را برای او سخت کرده بود و بازیکن ما با سخت گیری داور از زمین بازی اخراج شد. به هر صورت کسب سه امتیاز این دیدار برای ما جای خوشحالی داشت و از همه مهمتر اینکه به رده دوم جدول صعود کردیم.

 

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی درادامه از زحمات کادر فنی تیم در نیم فصل نخست تشکر کرد و گفت: تیم در نیم فصل اول خوب پایه ریزی شد. در تعطیلات زمستانی تنها یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه شدند و من در سایه احترام به تلاش کادر فنی فعلی تیم که نتایج حاصله دستاورد آنها بوده از زحمات کادر فنی تیم در دور رفت از جمله آقای محسن عاشوری تشکر می کنم. ما خاطرات خوبی از کار با این مربی داریم بطوریکه قهرمان لیگ 2 شدیم و به لیگ یک صعودکردیم و در دور رفت هم تلاش های او و کادرش قابل تحسین بود اما در برخی از بازی ها شانس با ما یار نبود و نتیجه نگرفتیم.

 

حسین پرویزی در خصوص اینکه آیا تیمش از ابتدا به دنبال صعود به لیگ برتر بوده؟ گفت: ما اکنون به لیگ برتر صعود نکرده ایم و تنها در رده دوم جدول هستیم. کار هنوز تمام نشده است و باید مراقب باشیم. به هر صورت هر تیمی که در لیگ یک حاضر می شود به دنبال صعود به لیگ برتر است به این خاطر که موفقیت در لیگ یک تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند. موفقیت در فوتبال محدودیت ندارد و آنچه که نتیجه را در زمین رقم می زند تلاش بازیکنان است.

 

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در پاسخ به این سوال که در صورت صعود تیم به لیگ برتر آیا شهر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کافی برای میزبانی بازی های لیگ برتر را داردیا نه؟ گفت: این موضوع اکنون جای بحث ندارد و در آینده در مورد آن حرف خواهم زد.

دیدگاه‌ها