کد خبر : 1669086 | 28 بهمن 1398 ساعت 18:59 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت 16 کلین شیت؛ نودی که گل نمی خورد!

نود ارومیه با ثبت 16 کلین شیت مستحکم ترین خط دفاعی لیگ یک لقب گرفته است.

با ثبت 16 کلین شیت؛ نودی که گل نمی خورد!

به گزارش "ورزش سه"، نود ارومیه با بازیکنان و کادرفنی جوان مهمان ناخوانده مدعیان لقب گرفته که کمتر کسی فکر می کرد آن ها بالانشین لیگ یک باشند. خط دفاعی مستحکم نود از آن ها یک مدعی ساخت تا یک معضل جدی برای خط حمله رقبا ایجاد کنند.

 

بیست و چهار هفته از فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان گذشته و رفته رفته به انتهای فصل نزدیک می شویم. نود ارومیه در 16  دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده است و تا اینجای کار تنها 10 گل دریافت کرده تا بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کند.

 

نکته قابل توجه این است که هرگاه شاگردان وحید بیاتلو به پیروزی دست یافته اند در آن بازی گلی دریافت نکرده اند تنها دیداری که پیروز شدند و موفق به ثبت کلین شیت نشده اند در هفته اول برابر شهرداری تبریز بود این یعنی اینکه 10 برد از 11 پیروزی شان را با طعم کلین شیت چشیده اند.

 

در این هفته نیز برابر داماش گیلان با نتیجه دو بر صفر پیروز شدند تا یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه دارند. با احتساب این 90 دقیقه نود ارومیه موفق شد تعداد دقایق بسته بودن دروازه خود را به 411 دقیقه برساند. آخرین بار دروازه این تیم برابر آلومینیوم اراک از روی نقطه پنالتی باز شده است.

 

دیدگاه‌ها